Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Media Predictions 2020

Hvilke er de største trendene som markedsførere og medieeiere trenger å være klar over i de neste 12 månedene?

God kultur= god kundeservice

Onsdag 15.januar arrangerte Kantar i samarbeid med CustomerTrends frokostseminaret «Lær av de beste!» innen kundeservice i Kantar sine lokaler i Oslo. Seminaret var overbooket, og over 70 deltakere fra private og offentlige virksomheter samt organisasjoner fikk høre og lære om hvorfor noen kundesentre lykkes bedre enn andre.

Medietrender 2020 oppsummert

Tiåret vi la bak oss kan regnes som en prøveperiode for hva som er i vente. Nå er det bånn gass, og selveste Facebook faller av lasset. Teknologien setter for alvor premissene for hvordan vi lever med - og uten - mediene. Hold på hatten!

Blått nytt år!

Pantone lanserte nylig Pantone Color of the year 2020: “Classic Blue”, eller Pantone 19-4052. Vår svenske kollega Karin Sandelin, som er spesialist i semiotikk, mener den nye fargen reflekterer tidsånden på flere måter.

Slik lykkes du med purpose-drevet vekst

Har merkevaren din et purpose?

Kantar hjelper deg å få kontroll over følelsene

Du vet hva du vil si eller kommunisere – men så oppfatter målgruppen budskapet helt annerledes.

Kundene forventer et "purpose"

– Selskaper i dag er større og mektigere enn noensinne.

Hvem skal merkevaren være?

Ved å bruke psykologiske arketyper styrker merkevarer sin posisjon og vinner kunder.

Stemmestyring forsterker emosjonelle bånd mellom merkevaren og publikum

Vi er allerede godt i gang med det neste store teknologiskiftet; stemmegjenkjenning og -styring i kombinasjon med AI.

Kantar har GDPR-løsninger som fungerer

For mange selskaper som driver med markedsundersøkelser, skaper EUs nye personvernforordning, GDPR, usikkerhet rundt temaer som databehandleravtale, samtykke og konsekvensanalyser.

Som å komme inn i stuene til folk

Torsdag 24. mai gikk feiringen av 30-årsjubileet til Norges lengstlevende og største forbruks- og medieundersøkelse av stabelen.

Utvikler handleopplevelsen i virtual reality

Det handlet om mennesker og forbrukere da Céderic Guyot fra Kantar Consulting snakket om virtual reality, behovet for hurtig innovasjon og et kritisk blikk på kategoriene under Retaildagen nylig.

Fem råd om bruk av influensere

Kantar og Nordic Screens arrangerte nylig seminaret "Norske influensere". Her er de beste tipsene om hvordan du kan bruke influensere i markedsføringen mot yngre målgrupper.

Få et helhetlig perspektiv på kundeservice

Kundeservice står overfor en formidabel digital transformasjon.
Media Predictions 2020
God kultur= god kundeservice
Medietrender 2020 oppsummert
Blått nytt år!
Slik lykkes du med purpose-drevet vekst
Kantar hjelper deg å få kontroll over følelsene
Kundene forventer et "purpose"
Hvem skal merkevaren være?
Stemmestyring forsterker emosjonelle bånd mellom merkevaren og publikum
Kantar har GDPR-løsninger som fungerer
Som å komme inn i stuene til folk
Utvikler handleopplevelsen i virtual reality
Fem råd om bruk av influensere
Få et helhetlig perspektiv på kundeservice
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Media Predictions 2020
Aldri før har det vært en mer spennende tid i media. I det vi entrer 2020, akselerer endringen i medielandskapet i et vold...
God kultur= god kundeservice
Onsdag 15.januar arrangerte Kantar i samarbeid med CustomerTrends frokostseminaret «Lær av de beste!» innen kundeservice i...
Medietrender 2020 oppsummert
Tiåret vi la bak oss kan regnes som en prøveperiode for hva som er i vente. Nå er det bånn gass, og selveste Facebook fall...
Beste Frp-måling på to år
Liten nedtur for kraftbransjens omdømme
Foredrag fra Medietrender 2020
Blått nytt år!
Globale plattformer utfordrer mediemangfoldet og den offentlige samtalen
Norske lederes mediebruk 2018
Norsk Beslutningstaker Indeks gir svar på ledernes mediebruk.
Merkevareindeksen 2018 – Norges sterkeste merkevarer
Hvilke merker finner vi egentlig på toppen? Er det NRK som hersker alene?
Rapporten «Husholdningenes medieutgifter» er klar!
Husholdningenes medieutgifter kartlegger hvor mye penger norske husstander legger igjen på 35 forskjellige medieutgifter.
Interbuss 4. kvartal 2018
Connected Car 2018 – Connected Cars. Disconnected owners.
Mediebarn 2019, 3-11-åringenes medievaner
Medieungdom 2019, 12-17-åringenes medievaner
Forventningsbarometeret, 4. kvartal 2018

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: