HVA ER 24-TIMERSUNDERSØKELSEN?
Kantar har gjennomført tre målinger av nordmenns mediebruk, oppholdssted og handlevaner under pandemien. Første runde ble gjennomført i mars/april-2020 når nedstengningen var på sitt strengeste. Runde 2 ble gjennomført høsten 2020, når landet var åpnet noe mer opp igjen. Den tredje runden ble gjennomført i oktober/november-2021, da samfunnet hadde få eller ingen restriksjoner.
24-timer gir dyp innsikt i folks dagligliv og mediebruk i en unormal og krevende periode. Undersøkelsen vil være til stor nytte for å forstå hvordan den norske befolknings mediebruk endres i situasjonen vi har stått i.
- Hvor mye av tiden som brukes på forskjellige medier?
- Når på døgnet og hvilke ukedager man bruker mediene?
- Hvor man befinner seg til døgnets forskjellige tider?
- Hva man gjør, og hvilke medier man bruker der man er?
- Hvilke medier man bruker parallelt?
- Hvilken tillit brukere har til de store nyhetsmediene?
- Hvilke kommunikasjonskanaler benyttes i arbeidssammenheng?
HVORFOR KJØPE 24-TIMERSUNDERSØKELSEN?
24-timersundersøkelsen er et «must» for alle som ønsker å forstå utviklingen i mediemarkedet under koronapandemien.
OM RAPPORTEN
24-timersundersøkelsen består av en powerpointrapport på 150 sider med grafiske framstillinger, kommentarer og analyser. I tillegg følger det med et tabellsett med en lang rekke nedbrytninger. Det er også mulig å bestille KantarOnline-installasjon for å gjøre egne analyser.
PRIS
Ta kontakt for pristilbud
SALVE NERGÅRDEN JORTVEIT | salve.jortveit@kantar.com | 997 26 469