Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Kan kunstig intelligens forstå og spå kreativ effektivitet?

Det krever omfattende validering før AI-baserte målinger er bra og pålitelig nok til at markedsførere tør ta de i bruk. Denne artikkelen gir deg et innblikk i hvordan best-in-class validering ser ut og hvilke fallgruver som bør unngås.

Vi er sikre i vår sak: AI kan maksimere kreativ ROI, og utnyttet riktig vil det revolusjonere reklametestingen fremover. Men, det krever en presis og avansert modell, trent på et omfattende datasett. Spørsmålet er hvordan markedsførere kan skille mellom AI-løsninger som er raskt utviklet, basert på noen få enkle regler, og de som bruker langt mer sofistikerte modeller basert på omfattende treningsdata? 

Kantar's LINK AI gir presise og raske innsikter basert på en datadrevet metode som evaluerer en reklames potensial på bare 15 minutter. LINK AI bygger på Kantars omfattende validerte LINK-database, som inneholder resultater fra 260 000 reklametester over hele verden. Dette resulterer i prediktive innsikter som er svært konsistente med resultater fra tradisjonelle surveybaserte undersøkelser. 

LINK AI bruker avanserte maskinlæringsteknologier, og består av algoritmer som er trent til å forutsi hvordan en reklame vil klare seg. Modellen forberedes løpende med nøye testing og validering. Alt sammen for å sikre at LINK AI gir pålitelige og nøyaktige prediksjoner for kreativ effektivitet. 

Bli med inn i maskinrommet her, og lær om hvordan Link AI valideres!