Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Frokostseminar: Smart reklametesting - fra system 1-reaksjoner til volumtesting med AI

Torsdag 27.februar arrangerte vi frokostseminar om reklametesting anno 2025.  Her finner du opptak av seminaret og presentasjonen til nedlasting.

Reklametesting med AI erstatter ikke surveybasert reklametesting. AI tilbyr andre fordeler som gjør det til et uunnværlig verktøy i prosessen med å skape effektiv kreativ kommunikasjon.

Gjort riktig, kan kreativ kommunikasjon drive både salg og styrke merkevaren. Vi viser deg hvordan du får bedre sjanse for å lykkes. 

Vi hadde besøk av Mauro Fusco, Global Brand & Media Analytics EMEA Lead i Kantar. Mauro har 28 års erfaring med Marketing Analytics og Business Intelligence, og er ekspert på datadrevet optimalisering av markedsføring som driver merkevarer mot lønnsom vekst. Han og Trine Byg, Creative Lead i Norge, fortalte om de spennende muligheter reklametesting anno 2025 tilbyr.

Her kan du se opptak av seminaret: 

 

Trine Byg

Trine Byg og Mauro Fusco