Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Analysebasert rådgivning

Retail and shopper
Kunnskap om hvorfor kundene besøker butikken, hvordan de beveger seg i butikken, hva de ser på, hva de gjør og hva de føler, gir deg verdifull om h...
Medier
Medieseksjonen i Kantar er Norges viktigste kommersielle analysemiljø for medier. Seksjonen består av ca 40 personer som arbeider med analyser av m...
Innovasjon
Innovasjon og produktutvikling inngår som et virkemiddel i svært mange bedrifters vekststrategier. Nye produkter og tjenester kan bidra til økt oms...
Merkevarebygging
Posisjonér merkevaren din riktig for vekst. Identifisér hvilke muligheter som kan tas i markedet ditt, hvordan gripe dem, få merkevaren din til å s...
Kunde-, medarbeider- og omdømmeutvikling
Kantar bidrar til vekst for våre kunder ved å være ledende på analysebasert rådgivning. Veksten kan være økonomisk, skapt av for eksempel økt salg ...
Kvalitativ research
Kantar Qualitative er løsningen når behovet er å komme tettere på forbrukernes tanker, følelser, motiver og handlinger. Når man vil forstå hvorfor.
Energi- klima- og helsepolitikk
Vi er i en tid hvor de fleste opplever store endringer i hverdagen. Mange sliter fortsatt mentalt og fysisk etter pandemien. Vi har fått krig og ko...
Reklame og kommunikasjon
Vi hjelper deg med å skape vekst for din merkevare gjennom effektiv kommunikasjon og ved å maksimere effekt av dine reklame- og medieinvesteringer.