Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Merkevarers sakte død i det 21. århundret

Business caset for merkevarebygging er solid. Selskaper med en sterk merkevare er gjennomgående mer profitable enn andre selskap.

Innsikt for effektivisering av reklame

Markedsføringsutfordringer som stadige endringer i medielandskapet, økt fokus på kortsiktige mål og økt tilgjengelighet av data, gjør det stadig vanskeligere å lage reklame som skaper langsiktig effekt.

Et blikk på merkevarers sosiale identitet

Merkevarebygging kan være vanskelig; det finnes ikke noen standardisert formel som alltid vil fungere uavhengig av konteksten, og derfor er veien til en sterk merkevare lang, kompleks, og full av vanskelige valg.

Om mennesker og maskiner i markedsanalyse

Hvordan kan AI-verktøy brukes innenfor merkevare og kommunikasjon?

Prissetting i dagens økonomiske situasjon

Den økonomiske situasjonen er blitt endret for mange og forbrukerens kjøpekraft har gått ned. Hvordan bør man prise sine produkter og tjenester, hva vil skje om man gjør prisendringer, og hva om konkurrentene gjør endringer?

Hent ut merkevarens fulle verdi i oppgangs- og nedgangstider

Enten du kjemper for markedsføringsinvesteringer, beskytter merkevaren din mot effekten av økende inflasjon, eller bare prøver å være en bedre markedsfører, er det en nødvendighet i dag å sikre at man kobler merkevaren til dens fulle verdi.

BrandZ 2022: Verdens mest verdifulle merkevarer

BrandZ er verdens største merkevareundersøkelse. Nytt av året er at Kantar i 2022 har målt 60 merkevarer i 5 bransjer i Norge i denne undersøkelsen.
Merkevarers sakte død i det 21. århundret
Innsikt for effektivisering av reklame
Et blikk på merkevarers sosiale identitet
Om mennesker og maskiner i markedsanalyse
Prissetting i dagens økonomiske situasjon
Hent ut merkevarens fulle verdi i oppgangs- og nedgangstider
BrandZ 2022: Verdens mest verdifulle merkevarer
1
2
3
4
5
6
7
Hent ut merkevarens fulle verdi i oppgangs- og nedgangstider
Enten du kjemper for markedsføringsinvesteringer, beskytter merkevaren din mot effekten av økende inflasjon, eller bare pr...
Medietrender 2023: Rikets medietilstand
Med utgangspunkt i Kantars medieundersøkelser, presenterte Ingvar Sandvik en status på nordmenns medievaner. Det ble delt ...
Helsepolitisk barometer 2023
Torsdag 30. mars kl. 12:00 - 14:30 inviterer vi til presentasjon av ferske resultater fra Helsepolitisk barometer 2023 på ...
Bærekraft - fra ambisjon til handling
Et lite løft i kraftnæringens omdømme mot slutten av 2022
BrandZ 2022: Verdens mest verdifulle merkevarer
Under Pressure: What marketers need to know now for strategic planning
Priser du dine produkter og tjenester riktig i dagens økonomiske situasjon?

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med:

Kantar i media