Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Slik lykkes du med purpose-drevet vekst

Har merkevaren din et purpose?

Kantar hjelper deg å få kontroll over følelsene

Du vet hva du vil si eller kommunisere – men så oppfatter målgruppen budskapet helt annerledes.

Kundene forventer et "purpose"

– Selskaper i dag er større og mektigere enn noensinne.

Hvem skal merkevaren være?

Ved å bruke psykologiske arketyper styrker merkevarer sin posisjon og vinner kunder.

Stemmestyring forsterker emosjonelle bånd mellom merkevaren og publikum

Vi er allerede godt i gang med det neste store teknologiskiftet; stemmegjenkjenning og -styring i kombinasjon med AI.

Kantar har GDPR-løsninger som fungerer

For mange selskaper som driver med markedsundersøkelser, skaper EUs nye personvernforordning, GDPR, usikkerhet rundt temaer som databehandleravtale, samtykke og konsekvensanalyser.

Som å komme inn i stuene til folk

Torsdag 24. mai gikk feiringen av 30-årsjubileet til Norges lengstlevende og største forbruks- og medieundersøkelse av stabelen.

Uproblematisk med markedsanalyse - også etter GDPR

Vi opplever at noen av våre kunder er engstelige for å gjøre feil ved bruk av markedsundersøkelser og –analyser etter GDPR. I de aller fleste tilfeller er denne engstelsen ubegrunnet.

Utvikler handleopplevelsen i virtual reality

Det handlet om mennesker og forbrukere da Céderic Guyot fra Kantar Consulting snakket om virtual reality, behovet for hurtig innovasjon og et kritisk blikk på kategoriene under Retaildagen nylig.

Greenbook kårer Kantar til den mest innovative aktøren innen research og innsikt

Greenbook har gjennomført en omfattende undersøkelse blant bedrifter verden over, for å kåre den mest innovative leverandøren av research og innsikt. Kantar topper listen.

Nytenkning i SVT ved hjelp av Sensemiotics

Ved hjelp av Kantar og semiotikk fikk Sveriges Television nye verktøy for å utvikle sitt programtilbud.

Fem råd om bruk av influensere

Kantar og Nordic Screens arrangerte nylig seminaret "Norske influensere". Her er de beste tipsene om hvordan du kan bruke influensere i markedsføringen mot yngre målgrupper.

Interbuss 4. kvartal 2018

Interbuss gir deg det du trenger å vite om nordmenns internettvaner.

Presentasjon av resultater fra Helsepolitisk barometer 2019

Tirsdag 2. april kl. 09:00 - 12:30 inviterer vi til presentasjon av ferske resultater fra Helsepolitisk barometer 2019.

Mediebarn 2018, 3-11-åringenes medievaner

Mediebarn kartlegger 3-11-åringenes medieaktiviteter.

Kundene har talt: Berg-Hansen best på kundeservice i 2018

Reisebyrået Berg-Hansen vant hovedprisen for Årets beste kundeservice 2018.

Forbruker & Finanstrender 2018 - Forsikring

Tillit er den sentrale valutaen forsikringsselskap i Norge kan spille på.

Få et helhetlig perspektiv på kundeservice

Kundeservice står overfor en formidabel digital transformasjon.

Medietrender 2019 – nye tall, stemmeteknologi og digital avrusning

2019 blir like spennende som 2018 skal man dømme etter foredragene på den 6. utgaven av Kantars heldagskonferanse «Medietrender 2019».

Connected Car 2018 – Connected Cars. Disconnected owners.

Ny teknologi og nye rammebetingelser er i ferd med å endre bilmarkedet og infrastrukturen rundt.

Media Predictions 2019

Kantar har tromlet sammen sine beste ressurser for å se inn i 2019-glasskula.

Medieungdom 2018, 12-17-åringenes medievaner

Mediebarn kartlegger 12-17-åringenes medieaktiviteter, tilgang til utstyr og bruk av kanaler.
Slik lykkes du med purpose-drevet vekst
Kantar hjelper deg å få kontroll over følelsene
Kundene forventer et "purpose"
Hvem skal merkevaren være?
Stemmestyring forsterker emosjonelle bånd mellom merkevaren og publikum
Kantar har GDPR-løsninger som fungerer
Som å komme inn i stuene til folk
Uproblematisk med markedsanalyse - også etter GDPR
Utvikler handleopplevelsen i virtual reality
Greenbook kårer Kantar til den mest innovative aktøren innen research og innsikt
Nytenkning i SVT ved hjelp av Sensemiotics
Fem råd om bruk av influensere
Interbuss 4. kvartal 2018
Presentasjon av resultater fra Helsepolitisk barometer 2019
Mediebarn 2018, 3-11-åringenes medievaner
Kundene har talt: Berg-Hansen best på kundeservice i 2018
Forbruker & Finanstrender 2018 - Forsikring
Få et helhetlig perspektiv på kundeservice
Medietrender 2019 – nye tall, stemmeteknologi og digital avrusning
Connected Car 2018 – Connected Cars. Disconnected owners.
Media Predictions 2019
Medieungdom 2018, 12-17-åringenes medievaner
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Norske husholdningers medieutgifter 2018 lansert i en stue på Korsvoll
Norske husholdningers medieutgifter ligger stabilt i underkant av 30 000 kroner, viser en fersk rapport fra Kantar. Den bl...
Fem råd om bruk av influensere
Kantar og Nordic Screens arrangerte nylig seminaret "Norske influensere". Her er de beste tipsene om hvordan du kan bruke ...
Program "Norske influensere"
Torsdag 14. mars kl. 13-16
Den digitale borger
Presentasjon av resultater fra Helsepolitisk barometer 2019
Årsrapport for radiolytting 2018
Rekordmåling for Rødt
Kundene har talt: Berg-Hansen best på kundeservice i 2018
Rapporten «Husholdningenes medieutgifter» er klar!
Husholdningenes medieutgifter kartlegger hvor mye penger norske husstander legger igjen på 35 forskjellige medieutgifter.
Interbuss 4. kvartal 2018
Interbuss gir deg det du trenger å vite om nordmenns internettvaner. Interbuss er den største og eldste undersøkelsen om n...
Connected Car 2018 – Connected Cars. Disconnected owners.
Ny teknologi og nye rammebetingelser er i ferd med å endre bilmarkedet og infrastrukturen rundt. Trender som oppkoblede bi...
Mediebarn 2018, 3-11-åringenes medievaner
Medieungdom 2018, 12-17-åringenes medievaner
Forventningsbarometeret, 4. kvartal 2018
Forbruker & Finanstrender 2018 - Forsikring
Forbruker & Finanstrender 2018 - Bank

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: