Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Om mennesker og maskiner i markedsanalyse

Hvordan kan AI-verktøy brukes innenfor merkevare og kommunikasjon?

Hva er viktigste driver av merkevarevekst, tilgjengelighet eller annerledeshet?

I det siste tiåret har markedsføringsprofessor Byron Sharp og andre tatt til orde for mental og fysisk tilgjengelighet som den beste måten å drive merkevarevekst på.

Hvordan bygge merkevare og påvirke salg samtidig?

Kort, langt, merkevare, salg, performance, aktivering osv. Uansett hvilke ord du bruker, har du mange valg når det gjelder målene du setter for reklamen din. Skal du prioritere langsiktige eller kortsiktige strategier

Marketing Trends 2025

Vi ser på både makro- og mikrotrender som markedsførere bør vurdere som en del av den strategiske planleggingen for merkevarevekst i året som kommer.

Lite merke med store drømmer:

Tre strategier som kan endre forbrukernes vaner.

Webinar: Oppdag NeedScope

Torsdag 7. november arrangerte vi webinar om NeedScope, et rammeverk for merkevareposisjonering.
Om mennesker og maskiner i markedsanalyse
Hva er viktigste driver av merkevarevekst, tilgjengelighet eller annerledeshet?
Hvordan bygge merkevare og påvirke salg samtidig?
Marketing Trends 2025
Lite merke med store drømmer:
Webinar: Oppdag NeedScope
1
2
3
4
5
6
Frokostseminar: Hvordan kan kundeopplevelsene påvirke og bygge en meningsfull og annerledes merkevare?
Kantars nye rammeverk for måling av kundetilfredshet fokuserer på hvor viktig det er å skape meningsfulle og annerledes ku...
Hvordan bygge merkevaren gjennom meningsfulle og annerledes kundeopplevelser?
Vi i Kantar har de siste årene jobbet mye med å lage et nytt rammeverk for måling av kundetilfredshet. De tradisjonelle må...
BrandSnapshot powered by BrandZ
BrandZ er verdens største merkevareundersøkelse. Innsikt og data i BrandZ gir oss en forståelse av hvor meningsfullt anner...
Webinar 14.november: Navigating Brand Growth
Marketing Trends 2025
Lite merke med store drømmer: Hvordan vokse raskere?
Webinar: Oppdag NeedScope - rammeverk for merkevareposisjonering
Klima er fortsatt viktig, men for de fleste er det andre forhold som betyr mer i hverdagen
Oppdatert og utvidet rapport: Digital spilling og gaming 2023
31. oktober lanserer Kantar Media en oppdatert og utvidet rapport om nordmenns digitale spill- og gamingvaner!
Medietrender Ung 2024 - ny rapport om ungdommens medievaner
Har du og din virksomhet behov for å forstå mer av de unges mediebruk og hvordan dere kan jobbe mer effektivt for å lykkes...
24-timersundersøkelsen: «Korona-triologien»
Norske medievaner før, under og etter (?) koronapandemien
BrandZ Global Report 2022 Telecom Providers
BrandZ Global Report 2022 Retail
BrandZ Global Report 2022 Personal Care
BrandZ Global Report 2022 Luxury
BrandZ Global Report 2022 Food & Beverages

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med:

Kantar i media