Hva kan vi lære av verdens mest innovative merkevarer?
Kantars Outstanding Innovation Awards feirer de mest innovative merkevarene i verden og viser hvordan de konsekvent bruker...
Invitasjon til ettermiddagsseminar 7. juni: Modige merkevarer
Sterke merkevarer møter dagens og morgendagens behov på en meningsfull måte. De enda sterkere merkevarene gjør i tillegg d...
Hva er viktigste driver av merkevarevekst, tilgjengelighet eller annerledeshet?
I det siste tiåret har markedsføringsprofessor Byron Sharp og andre tatt til orde for mental og fysisk tilgjengelighet som...
Ny rapport: Digital spilling og gaming 2023
Kantar Media har gleden av å presentere en helt ny rapport om nordmenns spill- og gamingvaner.
24-timersundersøkelsen: «Korona-triologien»
Norske medievaner før, under og etter (?) koronapandemien
Vi hjelper deg, ta kontakt!
Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: