Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
BrandZ Global Report 2022 Cars
01.03.2022
BrandZ Global Report 2022 Cars BrandZ Global Report 2022 Cars
BrandZ Global Report 2022 Business Solutions and Techonology Providers
01.03.2022
BrandZ Global Report 2022 Business Solutions and Techonology Providers BrandZ Global Report 2022 Business Solutions and Techonology Providers
BrandZ Global Report 2022 Banks
01.03.2022
BrandZ Global Report 2022 Banks BrandZ Global Report 2022 Banks
BrandZ Global Report 2022 Apparel
01.03.2022
BrandZ Global Report 2022 Apparel BrandZ Global Report 2022 Apparel
24-timersundersøkelsen: «Korona-triologien»
06.12.2021
24-timersundersøkelsen: «Korona-triologien» Norske medievaner før, under og etter (?) koronapandemien HVA ER 24-TIMERSUNDERSØKELSEN? Kantar har gjennomført tre målinger av nordmenns mediebruk, opp...
Mediebarn 2021
05.05.2021
Mediebarn 2021 Medievanene til barn mellom 3 og 11 år. HVA ER MEDIEBARN Kantar har kartlagt medievanene til norske 3-11-åringer siden 2007. Barnas medievaner har endret seg radikalt gjennom de sis...
Rapporten «Husholdningenes medieutgifter - 2020» er klar!
06.04.2021
Rapporten «Husholdningenes medieutgifter - 2020» er klar! Husholdningenes medieutgifter kartlegger hvor mye penger norske husstander legger igjen på 25 forskjellige medieutgifter. Rapporten redegjø...
Merkevareindeksen 2019 – Norges sterkeste merkevarer
22.04.2020
Merkevareindeksen 2019 – Norges sterkeste merkevarer Hva er status for merkevarene i 2019? Er NRK fortsatt Norges sterkeste merkevare? Rapporten er basert på tall hentet fra undersøkelsen Forbruker...
Forbruker- og finanstrender 2020
15.04.2020
Forbruker- og finanstrender 2020 Forbruker- og finanstrender er Kantars årlige bransjeundersøkelse i det norske bankmarkedet. 2020-versjonen er nr. 17 i rekken siden vi startet i 2004, og følger ut...
Merkevareindeksen 2018 – Norges sterkeste merkevarer
01.04.2019
Merkevareindeksen 2018 – Norges sterkeste merkevarer Hvilke merker finner vi egentlig på toppen? Er det NRK som hersker alene? Vi ser på hvordan de forskjellige merkevarene plasserer seg innenfor d...