Søkeresultater på
672 resultater totalt
Hvordan bygge merkevare gjennom meningsfulle og annerledes kundeopplevelser
18.11.2024
Hvordan bygge merkevare gjennom meningsfulle og annerledes kundeopplevelser
Denne artikkelen beskriver hvordan Kantar har utviklet et nytt rammeverk for måling av kundetilfredshet, med fokus på hvo...
Medietrender Ung 2025: Ny rapport om ungdommens medievaner
14.05.2025
Medietrender Ung 2025: Ny rapport om ungdommens medievaner
Har du og din virksomhet behov for å forstå mer av de unges mediebruk og hvordan dere kan jobbe mer effektivt for å lykkes med å nå ut til...
Vil du vite hvordan merkevaren din virkelig står seg i markedet?
19.05.2025
Vil du vite hvordan merkevaren din virkelig står seg i markedet?
Vi deler innsikt fra BrandZ – verdens største merkevareundersøkelse – for 170 merkevarer målt i Norge fra 2022-2024. Dette er ikke b...
Offisielle digitaltall for Q1 2025
28.05.2025
Offisielle digitaltall for Q1 2025
- Svak tilbakegang for norske nettsteder
Last ned presentasjon her
Den digitale transformasjonen har nådd radiobransjen
28.05.2025
Den digitale transformasjonen har nådd radiobransjen
Presentasjon på Norsk Lokalradioforbunds landskonferanse i Bergen 2025 av Knut-Arne Futsæter Kantar Media.
Last ned presentasjonen her
Medietrender Ung 2025
18.02.2025
Medietrender Ung 2025
5. juni inviterer vi til seminar på SALT, der vi presenterer smakebiter fra vår omfattende rapport om unges medievaner.
PROGRAM
Meld deg på her
13.OO: VELKOMMEN
13.05:...
Skaper du minneverdige kundeopplevelser som bygger merkevaren?
04.06.2025
Skaper du minneverdige kundeopplevelser som bygger merkevaren?
I flere tiår har virksomheter investert tungt i reklame for å bygge merkevarene sine. Imidlertid viser forskning at kundeopplevelser f...
Nyheter i LINK+: Pretest reklamer i enda flere medieformater enn før
11.06.2025
Nyheter i LINK+: Pretest reklamer i enda flere medieformater enn før
Vi utvider mulighetene for pretest av kreativ effektivitet i LINK+, slik at du kan teste kreative uttak i nesten alle formater.
...
Trust – A New Currency? Developing a measurement framework for media trust in Norway
13.06.2025
Trust – A New Currency? Developing a measurement framework for media trust in Norway
Knut-Arne Futsæter Kantar Media. EMRO conference 2025 Valencia.
Download presentation
Webinar 14.november: Navigating Brand Growth
07.11.2024
Webinar 14.november: Navigating Brand Growth
Markedssjefer og markedsførere ser stadig etter nye måter å skille seg ut på og bygge annerledeshet. Hvordan kan du finne muligheter for å være annerled...