Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
Vi gratulerer Bufdir og Atyp!
11.03.2025
Vi gratulerer Bufdir og Atyp! Kampanjen "Flere menn på banen i fosterhjemssaken" hedret med Kantar Innsiktspris. ANFO Effekt hyller markedsføring som på flotteste vis klarer å skape verdi for bedri...
Kan kunstig intelligens forstå og spå kreativ effektivitet?
21.03.2025
Kan kunstig intelligens forstå og spå kreativ effektivitet? Det krever omfattende validering før AI-baserte målinger er bra og pålitelig nok til at markedsførere tør ta de i bruk. Denne artikkelen ...
Litt mer tro på framtiden, men fortsatt står helsetjenesten overfor store utfordringer
16.03.2025
Litt mer tro på framtiden, men fortsatt står helsetjenesten overfor store utfordringer Resultatene fra årets Helsepolitiske barometer presentert på Cinemateket, 27. mars 2025, peker i retning av at...
Usikre tider krever sterke merkevarer – ikke lavere priser
07.04.2025
Usikre tider krever sterke merkevarer – ikke lavere priser I en tid preget av geopolitisk uro, tolltrusler og økonomisk usikkerhet er det mange bedriftseiere og merkevaresjefer som kjenner på press...
Gammelt gull glitrer fortsatt
10.04.2025
Gammelt gull glitrer fortsatt Vi er glade for å offentliggjøre at Orkla Home & Personal Care's Lano-kampanje, "Vask de Henda," har vært shortlistet i den prestisjetunge Kantar Creative Effectivenes...
Distinkthet og differensiering: To sider av samme sak eller fundamentalt ulike konsepter?
02.04.2025
Distinkthet og differensiering: To sider av samme sak eller fundamentalt ulike konsepter? Diskusjonen rundt distinkthet og differensiering dukker stadig opp i markedsføringsfaget. Er disse begrepen...
Hvordan skape uforglemmelige reklamer anno 2025 - trender i kreativ effektivitet
23.04.2025
Hvordan skape uforglemmelige reklamer anno 2025 - trender i kreativ effektivitet Kantar Creative Effectiveness Awards kårer de mest kreative og effektive reklamene, som er blitt testet på forbruker...
Kantar 24Timer gir unik innsikt om folks mediebruk
24.04.2025
Kantar 24Timer gir unik innsikt om folks mediebruk Kantar har gleden av å tilby oppdaterte data fra Kantar 24Timer. Kantar 24Timer gir unik innsikt om folks mediebruk Kantar Media har gleden av å ...
Hva driver merkevarevekst? - Et komplekst landskap for CMO-er
01.05.2025
Hva driver merkevarevekst? - Et komplekst landskap for CMO-er Markedsføringsledere (CMO-er) står overfor en krevende utfordring: Hva er de mest effektive strategiene for å drive merkevarevekst? Det...
Få gratis tilgang til merkevaredata fra verdens største merkeundersøkelse
12.11.2024
Få gratis tilgang til merkevaredata fra verdens største merkeundersøkelse BrandZ er verdens største merkevareundersøkelse. Innsikt og data i BrandZ gir oss en forståelse av hvor meningsfullt annerl...