Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
Strategier for differensiering mellom segmentene
05.04.2024
Strategier for differensiering mellom segmentene Det finnes et uendelig antall mulige segmenteringskriterier. Innenfor konsumentmarkedet regner vi imidlertid med tre overordnede strategier for diff...
Valg av segmenteringsstrategi
05.04.2024
Valg av segmenteringsstrategi Valg av strategi bør gjøres ut fra en vurdering av informasjonsbehovet knyttet til de prosessene som skal lede fram til målgruppevalg og en differensiert «marketing mi...
Retail og shopper
06.11.2013
Retail og shopper Kunnskap om hvorfor kundene besøker butikken, hvordan de beveger seg i butikken, hva de ser på, hva de gjør og hva de føler, gir deg verdifull om hvordan din kategori eller butikk...
ReMark-undersøkelsen
07.09.2017
ReMark-undersøkelsen ReMark-undersøkelsen så dagens lys i år 2000 etter ønske fra Dagligvaregrupperingene og leverandørene. Både leverandørene og Dagligvaregrupperingene så at det var nødvendig med...
Energi-, klima- og helsepolitikk
22.04.2013
Energi-, klima- og helsepolitikk Vi er i en tid hvor de fleste opplever store endringer i hverdagen. Mange sliter fortsatt mentalt og fysisk etter pandemien. Vi har fått krig og konflikter tett inn...
Energibarometeret
04.07.2023
Energibarometeret Energibarometeret fra Kantar følger og kartlegger forbrukeres holdninger, interesse og atferd knyttet til energispørsmål. Siden 1997 har undersøkelsen blitt gjennomført hvert kvar...
Klimabarometeret
04.07.2023
Klimabarometeret Kantar Klimabarometer er en årlig undersøkelse som kartlegger befolkningens holdninger og atferd i forhold til klima. Hva folk mener om norsk klimapolitikk, hvilke forventninger de...
Helsepolitisk barometer
06.07.2023
Helsepolitisk barometer Kantar Helsepolitisk barometer er en årlig undersøkelse som kartlegger befolkningens holdninger i helsepolitiske spørsmål. Målingen har vært gjennomført siden 2016 og rappor...
Kundeinnsikt er viktig for å styrke posisjon
11.07.2023
Kundeinnsikt er viktig for å styrke posisjon Strømmarkedet domineres i dag av fem store leverandører som har over halvparten av husholdningskundene. Det er Fjordkraft, NorgesEnergi, Å Strøm, Tibber...
Også monopolbedrifter bør kjenne kundenes ønsker og behov
16.08.2023
Også monopolbedrifter bør kjenne kundenes ønsker og behov ACER-avtalen, nye strømkabler til utlandet, rekordhøye strømpriser, ny nettleiemodell og nye selskapsnavn som følge av myndighetenes krav t...