Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
Revisit your brand growth levers - gikk du glipp av webinaret vårt 15. juni?
09.06.2021
Revisit your brand growth levers - gikk du glipp av webinaret vårt 15. juni? Hva er de viktigste driverne av merkevaren din? Kjenner du de egentlige, kjernedriverne? Og hvordan henger de ulike driv...
Kantars juni-/partibarometer for TV2 viser økende oppslutning om Arbeiderpartiet
03.06.2021
Kantars juni-/partibarometer for TV2 viser økende oppslutning om Arbeiderpartiet På målingen får Arbeiderpartiet 24,7 prosent. Siden mai-målingen, har Arbeiderpartiets oppslutning økt med 3,6 prose...
Kreativ og effektiv kommunikasjon - gikk du glipp av webinaret vårt 8. juni?
28.05.2021
Kreativ og effektiv kommunikasjon - gikk du glipp av webinaret vårt 8. juni? Hva er hemmeligheten bak kreative vinnere? Og hva kan norske annonsører lære av kreative vinnere internasjonalt? Her kan...
Mobility Futures 2021: The Next Normal
12.05.2021
Mobility Futures 2021: The Next Normal Ny studie avdekker hvordan mobilitet vil utvikle seg i verdens største byer på grunn av COVID-19, bærekraft og andre trender. COVID-19-pandemien har rystet ve...
Norske husstander har tredoblet strømmebudsjettet siden 2014
11.05.2021
Norske husstander har tredoblet strømmebudsjettet siden 2014 Noen som har sett Pørni? Den norske dramakomedien med Henriette Steenstrup i hovedrollen? Spør venner og kjente om dette. Om de svarer j...
Eid Mubarak, Norge!
10.05.2021
Eid Mubarak, Norge! Fredag 14. mai går NRK på lufta med direktesendingen «Festen etter fasten» for andre gang. I helgen stakk de av med prisen for årets nyskapning for fjorårets sending under Gullr...
Derfor koker det i podkastmarkedet
10.05.2021
Derfor koker det i podkastmarkedet Økende lyttertall, kamp om de største podkastprofilene og internasjonale podkastaktører som etablerer seg i Norge: Podkastmarkedet er hett om dagen. Her er tre gr...
NRK topper merkevareindeksen for sjette år på rad
29.04.2021
NRK topper merkevareindeksen for sjette år på rad Resultater fra Merkevareindeksen 2020 viser at NRK igjen kan kalle seg Norges sterkeste merkevare. Hele 1832 merkevarer ligger til grunn for årets ...
De beste reklamene: 5 vaner som gir høy reklameeffekt
20.04.2021
De beste reklamene: 5 vaner som gir høy reklameeffekt Nylig var det duket for Kantar Creative Effectiveness Awards. Prisutdelingen kårer de mest effektive reklamene fra året som gikk, og skiller se...
Podkast mot nye høyder
20.04.2021
Podkast mot nye høyder Analyser fra Kantar viser at vi lytter stadig mer på podkast. Hele 17% lytter daglig. Podkast utgjør en vesentlig andel av den tiden vi bruker på lydmedier, og i motsetning t...