Søkeresultater på
672 resultater totalt
IKT-status i kommune- og fylkessammenslåing
05.11.2018
IKT-status i kommune- og fylkessammenslåing
Kantar TNS har i en spørreundersøkelse på vegne av Kartverket kartlagt IKT-status i kommuner som skal gjennom kommune- eller fylkessammenslåing.
Undersøk...
Verdien av å være annerledes
01.11.2018
Verdien av å være annerledes
Merkevarer som skiller seg ut, er best posisjonert for vekst viser forskning fra Kantar Millward Brown. Men klarer du å tenke helt annerledes – og lykkes med å være en ...
Historisk dårlig gallup for KrF
01.11.2018
Historisk dårlig gallup for KrF
Kantar TNS sin partimåling for november viser at oppslutningen om KrF er historisk lav, på 3,0 prosent, dette to dager før det ekstraordinære landsmøtet som skal avg...
De store medietrendene – og ny innsikt om strømming
24.10.2018
De store medietrendene – og ny innsikt om strømming
Norges Markedsanalyseforening arrangerte Folks Medievaner 2018 i september. Kantar Medias Research Director, Knut-Arne Futsæter ga forsamlingen e...
Når jobben ryker – hvem ryker med den?
24.10.2018
Når jobben ryker – hvem ryker med den?
Eldre arbeidstakere har et solid selvbilde og er flinke til å fokusere på sine positive egenskaper når de argumenterer for egen «ansettbarhet». Samtidig viser...
Invitasjon til frokostseminar: Hvordan få bedre og raskere innsikt ved å kombinere datakilder?
24.10.2018
Invitasjon til frokostseminar: Hvordan få bedre og raskere innsikt ved å kombinere datakilder?
Vi lever i en tid med hurtige og store endringer i markeder og forbrukeratferd. Merkevarer som lykkes ...
URLen for disse sidene endres onsdag 24. oktober, ca. kl. 14:00
24.10.2018
URLen for disse sidene endres onsdag 24. oktober, ca. kl. 14:00
Ny URL er kantar.no
Aldersmas blir selvoppfyllende profeti
11.10.2018
Aldersmas blir selvoppfyllende profeti
Når er du så gammel at det blir umulig å få seg ny jobb? Vi har spurt norske arbeidstakere og dommen er klar. Fra du er 55,7 år gjelder det å klore seg fast d...
Status YouTube i Norge
11.10.2018
Status YouTube i Norge
67 % av norske 10-11-åringer og 77 % av 12-17-åringene bruker YouTube daglig, viser ferske tall Kantar Media-undersøkelsene «Mediebarn» og «Medieungdom».
Publisert 11.10.18
...
Kraftnæringen får hard medfart det siste kvartalet
01.10.2018
Kraftnæringen får hard medfart det siste kvartalet
Omdømmeskåren faller til 51 poeng. Det er også tilbakegang på de fleste av omdømmedriverne.
Strømleverandørene isolert sett viser imidlertid et l...