Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
Krisemåling for Arbeiderpartiet
06.10.2020
Krisemåling for Arbeiderpartiet På Kantars ferske måling for TV 2 er Arbeiderpartiet og Senterpartiet omtrent jevnstore, med henholdsvis 18,4 for AP (-6,3 poeng) og 16,2 prosents oppslutning for Sp...
Se video fra seminaret Klimagenerasjonen
28.09.2020
Se video fra seminaret Klimagenerasjonen Unge voksne mellom 18 og 29 år skiller seg ut som klart mest klima- og miljøbevisste. Det viser en undersøkelse som Kantar har gjennomført for Purpose17 Bær...
Et blikk på merkevarers sosiale identitet
28.09.2020
Et blikk på merkevarers sosiale identitet Det er mange innfallsvinkler til merkevarebygging, der ulike fagmiljøer vil legge vekt på ulike aspekter av hva som er viktigst for å bygge opp et sterkt m...
Aldri har mediebruken endret seg så dramatisk
25.09.2020
Aldri har mediebruken endret seg så dramatisk Nedstengningen av Norge 12. mars endret vår hverdag og mediebruk. Vi leste færre papirmedier, og brukte mye mer tid på norske digitale nyhetsmedier, li...
BrandZ: Hva kan vi lære fra verdens største merkevarestudie?
25.09.2020
BrandZ: Hva kan vi lære fra verdens største merkevarestudie? BrandZ er en årlig global studie som identifiserer de 100 sterkeste merkevarene i verden. Studien er unik i sitt slag ved at den kombine...
Merkevarers sakte død i det 21. århundret
27.08.2020
Merkevarers sakte død i det 21. århundret Business caset for merkevarebygging er solid. Selskaper med en sterk merkevare er gjennomgående mer profitable enn andre selskap. Det er fordi forbrukerne ...
Service with a smile? The role of employee emotions in CX
26.08.2020
Service with a smile? The role of employee emotions in CX Employees are critical to delivering branded customer experiences. But how many organisations regularly take employee emotions into account...
Innsikt for effektivisering av reklame
17.08.2020
Innsikt for effektivisering av reklame Markedsføringsutfordringer som stadige endringer i medielandskapet, økt fokus på kortsiktige mål og økt tilgjengelighet av data, gjør det stadig vanskeligere ...
Arbeiderpartiet er vinneren på Kantars partibarometer i august gjennomført for TV 2
13.08.2020
Arbeiderpartiet er vinneren på Kantars partibarometer i august gjennomført for TV 2 Arbeiderpartiet går frem 4,6 prosentpoeng fra juli-målingen og får 25,4 prosent. Dermed er Arbeiderpartiet landet...
Noen læringer til norske merkevarebyggere fra årets BrandZ
02.07.2020
Noen læringer til norske merkevarebyggere fra årets BrandZ Nå er resultatene for årets BrandZ lansert – WPP/Kantars globale studie som identifiserer de mest verdifulle merkevarene verden over. Året...