Søkeresultater på
672 resultater totalt
«Gaming er bredt» – status nå og videre
05.02.2024
«Gaming er bredt» – status nå og videre
Over ett års tid har Kantar Media kartlagt nordmenns digitale spill- og gamingvaner, både via eksterne kilder og egne data fra Forbruker & Media, Interbuss, ...
Medietrender 2024 på fem minutter
24.01.2024
Medietrender 2024 på fem minutter
11. januar gikk seminaret Medietrender 2024 av stabelen på Filmens hus i Oslo. Her kan du lese en kort oppsummering av alle foredragene.
En kalddusj av en talldusj...
Medietrender 2024: Rikets medietilstand
23.01.2024
Medietrender 2024: Rikets medietilstand
En kalddusj av en talldusj: Ikke før vi så vidt var ferdige med pandemien før verden opplever krig og nå kjenner vi på dyrtiden og dystrere utsikter. Men mye...
Kraftnæringens omdømme fortsatt på vei opp
12.12.2023
Kraftnæringens omdømme fortsatt på vei opp
Forut for denne målingen var strømprisen avtagende og i deler av landet periodevis svært lav. Det er trolig viktig årsak til at kraftbransjens omdømmeskår...
Få frykter at AI vil true jobb eller karriere
04.12.2023
Få frykter at AI vil true jobb eller karriere
Det er veldig få arbeidstakere som mener at kunstig intelligens kan true jobb eller karriere. Men mange ansatte mener at norske virksomheter ikke har n...
Oppmerksomhet handler om mer enn synlighet
29.11.2023
Oppmerksomhet handler om mer enn synlighet
Det første steget mot effektiv reklame, spesielt i digitale kanaler, er å fange oppmerksomheten til publikum. Det er derfor viktig å måle hvor god reklame...
Medietrender 2024
21.11.2023
Medietrender 2024
Kantar Media inviterer til heldagsseminar om trendene i mediemarkedet, 11. januar 2024 på Filmens Hus i Oslo. Vi tar en vareopptelling i egne medieundersøkelser og inviterer fored...
Seminar 20. november: Kraftfull kreativitet
08.11.2023
Seminar 20. november: Kraftfull kreativitet
20. november 2023 hadde vi seminar om kraftfull kreativitet. Her finner du opptak av seminaret og presentasjonen til nedlasting.
Hvordan kan du skape vek...
Ikke glem kreativ kvalitet når du evaluerer markedsføringseffektene
30.10.2023
Ikke glem kreativ kvalitet når du evaluerer markedsføringseffektene
Lær hvordan KFC og Kantar jobbet for å oppnå 1,5x økning i salg og 1,4x økning i ROI på en kampanje.
Kantars research viser at re...
Hvordan bygge merkevare og påvirke salg samtidig?
25.09.2023
Hvordan bygge merkevare og påvirke salg samtidig?
Kort, langt, merkevare, salg, performance, aktivering osv. Uansett hvilke ord du bruker, har du mange valg når det gjelder målene du setter for rek...