Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
De vi ikke når: Hvem er de og hvordan når vi dem?
02.11.2023
De vi ikke når: Hvem er de og hvordan når vi dem? Presentasjon på Høstmøte... Presentasjon på Høstmøte i Norsk redaktørforening 02.11.23 av Knut-Arne Futsæter Kantar Media. Last ned presentasjon her
20 år med Facebook. It’s complicated.
23.02.2024
20 år med Facebook. It’s complicated. Facebook fyller 20 år omtrent på denne tida. I Norge begynte pålogginga for alvor i 2007, og i løpet av dette året hadde 1 av 3 nordmenn fått seg en Facebook-k...
TV-fakta om «Makta»
23.02.2024
TV-fakta om «Makta» «Makta» har vært en av vinterens største tv-snakkiser. Serien portretterer Gro Harlem Brundtland og maktkampene før og under hennes tid som statsminister i Norge. Med friske for...
Medieøkonomi i motvind
11.04.2024
Medieøkonomi i motvind De økonomisk utfordrende tidene var selvsagt tema på «Medietrender 2024», som gikk av stabelen på Filmens hus 12. januar. Både Bente Håvimb fra Mediebedriftenes landsforening...
10 fakta om podkast i Norge
24.04.2024
10 fakta om podkast i Norge Her finner du presentasjonen om norske podkastvaner Alexander Eidsæther, seniorrådgiver og prosjektleder for Podtoppen, holdt på «Den store podkastdagen» til KOM24. Kant...
TV 2 nærmer seg Netflix i et stagnerende strømmemarked
24.04.2024
TV 2 nærmer seg Netflix i et stagnerende strømmemarked Halvparten av den norske befolkningen har nå tilgang på TV2 Play. Mens TV 2 Play har vokst mye de siste årene, er det nå færre som abonnerer p...
Fakta om tv-suksessen «Spillet»
25.04.2024
Fakta om tv-suksessen «Spillet» Realityserien Spillet har vært en av vårens største seersuksesser og går fortsatt sin seiersgang på TV 2s plattformer. Spillet er opprinnelig et sør-koreansk konsept...
Unlocking insights into TV and streaming trends in digitally mature media markets: Six years with TVOV measurements in Norway
01.08.2024
Unlocking insights into TV and streaming trends in digitally mature media markets: Six years with TVOV measurements in Norway EMRO 2024 by Knut-Arne Futsæter Kantar Media. Vienna 03.06.24 Download...
Medietrender Ung 2024: Det digitale livet til norske ungdommer
27.08.2024
Medietrender Ung 2024: Det digitale livet til norske ungdommer Alle er på sosiale medier og kunstig intelligens øker videre: Kantar Media har sett på norske 15-24-åringers medievaner og hvordan ung...
De store medietrendene
26.09.2024
De store medietrendene Globalisering og fragmentering Folks Medievaner 2024 av Knut-Arne Futsæter Last ned presentasjon her.