Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
Sett rett pris – VG tjente millioner
30.05.2014
Sett rett pris – VG tjente millioner - En stor del av VGs omsetning er knyttet til ett enkelt produkt, papiravisen. Da er det avgjørende for oss at vi tar rett pris. TNS Gallup kjenner mediemarkede...
Lofotprodukt fikk TNS Innsiktspris på ANFOeffekt
30.05.2014
Lofotprodukt fikk TNS Innsiktspris på ANFOeffekt - En eventyrlig vekst de siste ti årene har vist oss verdien av å arbeide grundig og metodisk, vi ser effekten av å tenke nytt – og vi tør å investe...
Altibox best i krevende bransjer
30.05.2014
Altibox best i krevende bransjer (Oslo, 24. mars 2013) - En stor inspirasjon, sier Toril Nag, konserndirektør i Lyse Tele og styreleder i Altibox om tildelingen av Årets kundeservice 2013. Altibox ...
Dette kjennetegner en uimotståelig merkevare
30.05.2014
Dette kjennetegner en uimotståelig merkevare - Uimotståelige merkevarer oppfyller et knippe krav som gjør dem perfekt tilpasset forbrukernes bevisste og ubevisste behov og nesten umulig å komme ute...
TNS Gallups omdømmeundersøkelse blant offentlige virksomheter 2014
21.05.2014
TNS Gallups omdømmeundersøkelse blant offentlige virksomheter 2014 For å hjelpe offentlige virksomheter med å kartlegge sitt omdømme i den norske befolkning, gjennomfører TNS Gallup årlig en omdømm...
Sosiale medier som markedsføringskanal
31.03.2014
Sosiale medier som markedsføringskanal For å øke sannsynligheten for suksess og redusere risiko, bør markedsførere som vurderer å ta i bruk sosiale medier, innlemme denne kanalen i sin marketing mi...
Markedsføring og markedsanalyse i digitale kanaler
31.03.2014
Markedsføring og markedsanalyse i digitale kanaler Det digitale mediebildet er svært dynamisk og i stadig endring. Det er en utfordring å følge med i hvilke nye kanaler som dukker opp og hvilke mul...
Et måleverktøy på suksess
28.03.2014
Et måleverktøy på suksess - En av våre utfordringer fremover er å få frem at Hafslund er mer enn strøm. I dette arbeidet er TNS Gallup en viktig leverandør av både data og innsikt. I praksis handle...
Et vekstfokusert samarbeid mellom TNS Gallup og Statoil
28.03.2014
Et vekstfokusert samarbeid mellom TNS Gallup og Statoil Da Statoil søkte etter nye leverandører innen markedsføring og merkevarebygging, var kravet at de som ble valgt var i stand til å fungere som...