Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
Klarer merkevarer å få mest mulig ut av sportsarrangementer?
20.06.2024
Klarer merkevarer å få mest mulig ut av sportsarrangementer? Hvordan kan merkevarer sikre at deres reklamer under sportsarrangementer vil få publikums oppmerksomhet - og derigjennom predisponere fl...
Skap gode forbindelser med forbrukerne gjennom kreativitet
20.06.2024
Skap gode forbindelser med forbrukerne gjennom kreativitet Kantars Creative Effectiveness Awards feirer verdens mest kreative og effektive reklamer. Her kan du lese om hva de mest kreative og effek...
Kompetansemangel - den største bekymringen til HR-direktørene
24.05.2024
Kompetansemangel - den største bekymringen til HR-direktørene Rapporten “Hva holder direktørene våkne om natten”, viste at kompetansemangel er den største bekymringen til HR-direktørene i landets s...
Oppgavene i helsetjenesten topper igjen listen over vår tids største utfordringer
18.04.2024
Oppgavene i helsetjenesten topper igjen listen over vår tids største utfordringer Selv om mange sliter med å få endene til å møtes på grunn av høye levekostnader og svekket kjøpekraft, er det allik...
Tilliten til politikerne faller og færre har tro på at Norge vil nå klimamålene
08.04.2024
Tilliten til politikerne faller og færre har tro på at Norge vil nå klimamålene 76% av befolkningen mener Norge antagelig ikke eller helt sikkert ikke vil nå klimamålene innen 2030. Det er bare 3% ...
Fjordland tildelt Kantars Innsiktspris på ANFO Effekt
04.04.2024
Fjordland tildelt Kantars Innsiktspris på ANFO Effekt Under prisutdelingen for ANFO Effekt 2023 var det Fjordland som stakk av med Kantars Innsiktspris. Fjordland fikk prisen for caset «Fra salgsne...
Fremtiden er hybrid
13.03.2024
Fremtiden er hybrid Ved å kombinere menneskelig innsikt og AI i kommunikasjonstesting kan man effektivt maksimere effekten av en kampanje. Er kampanjene dine et skudd i blinde?   I dagens økonomis...
«Attention!» Oppmerksomhet handler om mer enn synlighet
12.03.2024
«Attention!» Oppmerksomhet handler om mer enn synlighet I en verden preget av digital distraksjon er det ikke lenger tilstrekkelig med enkle visninger for å fange oppmerksomheten på en meningsfull ...
Mistillit og avvisning: Virkningen av grønnvasking og sosial vasking av merkevarer
12.02.2024
Mistillit og avvisning: Virkningen av grønnvasking og sosial vasking av merkevarer 52 % (globalt) sier at de har sett, eller hørt, falsk eller villedende informasjon om bærekraftige tiltak utført a...
TV 2 Play fosser fram i det norske strømmemarkedet
09.02.2024
TV 2 Play fosser fram i det norske strømmemarkedet Anført av TV 2 Play, hevder de norske TV-selskapenes betalte strømmetjenester seg sterkt i forhold til de store globale aktørene, men konkurransen...