Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
The trouble with trackers
16.07.2013
The trouble with trackers On the wrong track: Today's tracking surveys ask the wrong questions - and they ask far too many of them! The purpose of tracking is to provide marketers with information...
The Commitment Economy - You can't always get what you want
15.07.2013
The Commitment Economy - You can't always get what you want We have long known that "I want" doesn't always translate into "I get" - or even "I buy". Theories of choice based on a combination of ps...
The Secret Life of the Brain
15.07.2013
The Secret Life of the Brain The human brain has developed a hugely efficient way of getting us through life - but its management style means that we are often unaware of why we act the way we do. ...
Finding faster growth - the trouble with innovation
14.05.2013
Finding faster growth - the trouble with innovation If businesses are to deliver the returns that shareholders demand, they need a bigger contribution from their innovation efforts.   Last ned arti...
Flere veier til vekst
03.08.2011
Flere veier til vekst - TNS Gallup sin visjon sier at vi skal skape suksess for våre kunder ved å være ledende på analysebasert rådgivning. Det forutsetter både kunnskap om forskjellige veier til v...
Q&A: Medieindeksen
12.03.2020
Q&A: Medieindeksen Om medieindeksen Formålet med Medieindeksen er å sikre offisiell dokumentasjon av bruk av digitale flater og papirutgaver for MBLs medlemmer, øvrig mediebransje, annonsører og ...
De nye mediemålingene for avis, magasin og online
01.03.2018
De nye mediemålingene for avis, magasin og online Generell presentasjon av de nye mediemålingene for avis, magasin og online Last ned  (PDF format) Mer informasjon om magasinmålingen:  Måling a...
Er nordmenn villige til å betale for nyheter?
05.03.2018
Er nordmenn villige til å betale for nyheter? Presentasjon for MBL 15.02.18 av Knut-Arne Futsæter @Futsaeter Last ned presentasjonen her
Norway - the land of digital radio
19.03.2018
Norway - the land of digital radio a presentation from Radiodays Europe 2018 in Vienna Download presentation