Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
Så enkelt, og allikevel så vanskelig
28.11.2016
Så enkelt, og allikevel så vanskelig - Alt for ofte er det sånn at jo høyere opp i en organisasjon du kommer, jo mindre er kunnskapen om merkevarearbeid og troen på merkevarehistorien. Resultatet b...
Hvordan bygge uimotståelige merkevarer, del II
28.11.2016
Hvordan bygge uimotståelige merkevarer, del II Å kommunisere konsistent i alle kanaler, uten å bli kjedelig, utdatert eller forutsigbar, er et av kjennetegnene på de merkevarene Eirik Ekrann i Kant...
Norsk BeslutningstakerIndeks (NBI) 2016
21.11.2016
Norsk BeslutningstakerIndeks (NBI) 2016 Ønsker du å vite mer om norske ledere? Rapporten gir innsikt i norsk arbeidsliv, norske ledere og ledernes mediebruk. Bilde: © [lev dolgachov] / Dollar Photo...
Nordmenn i utakt med USA
09.11.2016
Nordmenn i utakt med USA En blodfersk meningsmåling viser at 68 prosent av den norske befolkningen hadde gitt sin stemme til Demokratenes presidentkandidat, mens kun 4,6 prosent hadde stemt på Dona...
Arbeiderpartiet er større enn regjeringspartiene samlet
02.11.2016
Arbeiderpartiet er større enn regjeringspartiene samlet Novembermålingen Kantar TNS har laget for TV 2 viser klar fremgang for Arbeiderpartiet og klar tilbakegang for Høyre. Dersom det var valg i d...
TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS
20.10.2016
TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS WPP-eide Kantar, som TNS Gallup er en del av, gjennomfører et omfattende endringsprosjekt for å bistå sine kunder enda mer effektivt med å skape vekst, se mul...
Å lykkes i endringens tid
19.10.2016
Å lykkes i endringens tid - I en tid der våre kunders kunder stiller stadig høyere krav og der Kantar TNS sine kunder bruker store ressurser på å forstå og å tilpasse seg disse endringene, tar også...
Hvordan bygge uimotståelige merkevarer?
19.10.2016
Hvordan bygge uimotståelige merkevarer? 4 % av merkevarene vi omgir oss med kan karakteriseres som virkelig uimotståelige. Disse merkevarene deler en rekke egenskaper, noe serien med frokostseminar...
Kraftnæringen med sterkest omdømme
12.10.2016
Kraftnæringen med sterkest omdømme For første gang kan vi fastslå at kraftnæringen har et sterkere omdømme enn bankene, forsikringsselskapene, mobiltelefonioperatørene og bredbåndstilbyderne. Mens ...
FrP ned
04.10.2016
FrP ned Fremskrittspartiet får bare 12,8 prosents oppslutning på oktobermålingen Kantar TNS har laget for TV 2, ned 2 poeng fra 14,8 prosent forrige måned. Bakgrunnstallene viser at mange tidliger...