Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

672 resultater totalt
Høye forventninger til politikerne og bekymring for fremtiden
13.04.2018
Høye forventninger til politikerne og bekymring for fremtiden Nordmenn ser på helse og omsorg som vår nest største utfordring. Det viser Kantar TNS Helsepolitisk Barometer. Det er et hopp fra året ...
Omdømmefall for kraftnæringen
16.03.2018
Omdømmefall for kraftnæringen Omfattende strømbrudd, skepsis mot de nye strømmålerne, sprengkulde og varsel om høye strømpriser, har sendt omdømmeskåren ned med fire poeng. Kraftnæringens omdømme f...
To av ti velgere går fra Frp til Høyre
16.03.2018
To av ti velgere går fra Frp til Høyre Bakgrunnstallene i marsmålingen Kantar TNS har laget for TV 2, viser at to av ti velgere som stemte Frp i fjor høst i dag sier de ville stemt Høyre. Det er ho...
Kantar Futures Academy: Fremtidssikring i praksis
14.03.2018
Kantar Futures Academy: Fremtidssikring i praksis For første gang er Kantar Futures Academy arrangert i Norge. I løpet av en heldags workshop fikk deltakere fra norsk næringsliv et innblikk i konse...
Norske medier holder stand
14.03.2018
Norske medier holder stand Med utgangspunkt i den nylig gjennomførte 24 timer-undersøkelsen om nordmenns mediebruk, satte Kantar under sitt frokostseminar 13. mars lupen på trendene for tidsbruk og...
Obs vant Kantar innsiktpris på ANFO Effekt 2017
05.03.2018
Obs vant Kantar innsiktpris på ANFO Effekt 2017 Torsdag 8. februar var 300 annonsører, reklamefolk og analytikere samlet på Wallmanns salonger for å følge kåringen av fjorårets mest effektive marke...
Bygg tillit hos forbrukerne
08.02.2018
Bygg tillit hos forbrukerne I en serie frokostseminarer setter Kantar i år fokus på Integrated Marketing og mulighetene datafangst om forbrukere gir for å skape gode kundeopplevelser. Med strengere...
Hvordan orkestrere en kampanje på tvers av kanaler?
05.02.2018
Hvordan orkestrere en kampanje på tvers av kanaler? Bruk av flere mediekanaler i samme kampanje kan øke kampanjens effektivitet. Men bare dersom en lykkes med å integrere kampanjens elementer på en...
Nordmenn flest ønsker å bidra til å redusere klimautslippene
31.01.2018
Nordmenn flest ønsker å bidra til å redusere klimautslippene En undersøkelse som Kantar TNS har gjennomført for ENOVA, viser at både kunnskapen om og støtten til norsk klimapolitikk er høy. Klimalo...
"Is there a cyborg future for print in todays programmatic big data ecosystem?”
17.01.2018
Presented at Publishing and Data Research Forum (PDRF) in Madrid 2017 by Peter Callius & Ingvar Sandvik