TNS Gallup skal etablere en ny, fremtidsrettet og mer altomfattende måling av tv-seing. Den nye målingen vil i tillegg til tradisjonell tv-seing, omfatte alle former for skjermer og være uavhengig av oppholdssted. Målingen inkluderer både direkte- og opptaksseing for lineære kanaler, samt strømming både direkte og On Demand. For å være med på etableringen av dette spennende prosjektet søker TNS Gallup en panelmedarbeider.
Sentrale arbeidsområder vil være å svare på kundehenvendelser, produksjon/utsendelse av data og daglig drift. Medarbeideren vil inngå i en enhet for paneladministrasjon som jobber med både TV-undersøkelsen og Radioundersøkelsen.
Vi søker primært en person med erfaring/interesse for medieteknologi, kundebehandling, god IT-kompetanse og teknisk forståelse. Du må være nøyaktig, strukturert, kvalitetsorientert, initiativrik og selvstendig. Du må ha gode samarbeidsevner og kunne kommunisere på norsk både muntlig og skriftlig. Du bør også ha kompetanse i SPSS. Du må beherske høyt arbeidstempo og kunne jobbe med flere prosjekter, samtidig som du kan jobbe strukturert med rutineoppgaver.
Kvalifikasjoner:
Erfaring/interesse for medieteknologi.
God forståelse for IT, erfaring i bruk av PC som arbeidsverktøy og lett for å sette deg inn i nye systemer og programmer.
Initiativrik, nøyaktig, ansvarsfull og pliktoppfyllende.
Du liker å snakke i telefon, og snakker flytende norsk
Erfaring med bruk av SPSS er en fordel.
Vi tilbyr:
Utfordrende og engasjerende arbeidsoppgaver
Hyggelig og kompetent arbeidsmiljø
Konkurransedyktige betingelser
Spørsmål om stillingen kan stilles til Lena Leandersen, lena.leandersen@tns-gallup.no på telefon
41 463 634 eller Christian Thune-Larsen, Christian.Thune-Larsen@tns-gallup.no på telefon 93 41 32 21. Søknad med CV sendes til: lena.leandersen@tns-gallup.no innen 25.09.16.
Om TNS Gallup
TNS Gallup hjelper bedrifter å vokse gjennom innsiktsbaserte beslutnings- og implementeringsprosesser. Sammen med kundene våre utforsker vi muligheter og konsekvenser av ulike veivalg ved å analysere relevante data fra ulike kilder. TNS Gallup er en del av Kantar, som er WPP sin divisjon for dataproduksjon, analyse og rådgivning. Vi er størst på analysebasert rådgivning i Norge. Gjennom Kantar er vi representert i, og kan trekke på erfaringer og kompetanse fra virksomheter i mer enn 100 land.
Medieseksjonen i TNS Gallup har i dag ca. 40 ansatte og leverer de offisielle valutaundersøkelsene for alle de største mediekanalene i Norge. Vi rapporterer seertall for TV, lyttertall for radio, brukertall for Internett samt lesertall for avis, magasin og ukepresse.