BrandZ er Kantar’s globale merkevarestudie i stor skala og uten tvil vår viktigste nøkkel til datafundert merkeinnsikt. Studien identifiserer universelle prinsipper som merkevarer ikke bør ignorere om de ønsker å lykkes.
Hva gjør sterke merkevarer riktig, og hva ligger egentlig bak ordet «sterk»?
Merkevareinnsikten fra BrandZ viser at 1+1+1> 3. Det er ikke nok å bygge mental tilgjengelighet. En merkevare må også være meningsfull og annerledes. Hva som er enda viktigere er at merkevaren må være alle disse tingene samtidig. Det er kombinasjonen som skaper synergien og booster merkestyrken – noe som også er lettere sagt enn gjort!
I dette webinaret ser vi nærmere på:
- komponentene som til sammen utgjør oppskriften på en sterk merkevare
- hvilke prinsipper som går igjen for de merker som lykkes, både globalt og lokalt
- konkrete eksempler og hva vi kan lære fra ulike markeder/kategorier - læring som du kan ta med deg og implementere i din egen merkestrategi.