Personvernerklæringer og bruk av cookies

Vi har oppdatert våre personvernerklæringer.

Vi bruker cookies for at du skal oppleve at dette nettstedet er enkelt å bruke og til statistiske formål. Du kan lese mer om vår bruk av cookies i personvernerklæringen for nettstedet.

OK
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Seminar: Daglivaretrender og innsikt om norske shoppere

Kauza, Tjek og Kantar inviterte leverandører og forhandlere i dagligvarebransjen til seminar om merkevare- og kjedevekst 4. september. Seminaret var så populært at det måtte gjennomføres en gang til den 19. september. Her kan du laste ned presentasjonene fra seminaret.

Kauza vil presenterte dagligvaretrender i Norge 1. halvår 2024, og innsikt om hvordan en kan skape økt markedspenetrasjon i tillegg til andre veier til vekst for merkevarer og kjeder. Dette er basert på shopperdata som dekker 97% av det norske dagligvaremarkedet, samlet inn via digitale kvitteringer. 

En måte å tiltrekke flere shoppere på er ved hjelp av kampanjer som er nøkkelen til å forstå din egen og konkurrentens kampanjestrategi. Tjek presenterte trender om promosjon (flyers og søkehistorikk) fra 1. halvår 2024, basert på deres populære apper Mattilbud og eTilbudsavis som har mer enn 750.000 brukere i Norge.

En annen viktig vei til vekst for merkevarer er å bli mer meningsfullt annerledes for flere forbrukere, og på denne måten bli valgt oftere fremfor konkurrenter og kunne ta en høyere pris. Kantar vil presenterte case om dette.

Deltagelse er gratis! Kaffe og enkel servering fra kl. 08:15.
Seminaret vil ikke bli tatt opp/streamet.