Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Media Predictions 2020

Aldri før har det vært en mer spennende tid i media. I det vi entrer 2020, akselerer endringen i medielandskapet i et voldsomt tempo med nye teknologier, plattformer og forretningsmodeller som fortsetter å omforme industrien vår. Så, hvilke er de største trendene som markedsførere og medieeiere trenger å være klar over i de neste 12 månedene?

Det er aldri enkelt å spå hva som kommer, men vår 2020 Media Trends & Predictions er båret ut av innsikt vi genererer hos Kantar. De er også basert på samtalene våre med medieeiere og utgivere, merkeannonsører og byråer over hele verden.

 

Vi har identifisert 12 nøkkel-trender som vil bringe nye muligheter – og nye utfordringer – for markedsførere og medieeiere i 2020 og utover. Disse faller under tre hovedtemaer:

  1. Teknologien som forvandler medielandskapet og opplevelsene
  2. Områdene som merkevarer kan okkupere
  3. Sammenhengen og katalysatorer for endring

Du kan klikke her for å lese rapporten om hvilke trender som vil påvirke mediebransjen i årene som kommer.