Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Gratis masterclass om merkevarestrategi!

Vi vet fra våre studier at emosjonell tilknytning kan løfte merkevaren og gi mulighet til å ta en høyere pris. Men bare 15 % av merkevarer får til dette. Hvorfor er det sånn?

Spørsmål vi får ofte er blant annet:

❓ Hvorfor er følelser så viktige for merkevareposisjonering?

❓ Hvordan vet jeg hvilke merkevareelementer jeg bør investere i?

❓ Hvordan kan merkevaresamarbeid bidra til å gjøre kortsiktig gevinst om til langsiktig suksess?

❓ Hvordan kan jeg styrke forbrukernes tilknytning til merkevaren?

Vi har samlet svarene på dette og mye mer i en innsiktsbasert Masterclass-serie om merkevarestrategi. Serien består av 3 forelesninger som lanseres onsdag 26. februar. Alt du trenger å gjøre er å melde deg på, så vil du motta de 3 videoene direkte i innboksen din, og du kan se de når det passer deg.

Innholdet i de tre forelesningene er:

📌 MASTERCLASS 1: Hvordan bygge emosjonell merkevaretilknytning og oppnå en premiumposisjon (med mulighet til å ta en høyere pris)

📌 MASTERCLASS 2: Smartere måter å bruke distinkte merkevareelementer for å oppnå økt merkevareverdi og synlighet

📌 MASTERCLASS 3: Bruk kraften i strategisk merkevaresamarbeid til å sette fart på veksten

Forelesningene ledes av Kantar sine globale merkevareeksperter og gir deg oppdatert kunnskap og innsikt om hvordan best håndtere utfordringene innenfor merkevarestrategi. Meld deg på i dag for å sikre at du mottar de tre forelesningene i innboksen din 26. februar.

Meld deg på her