Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Vellykket produktlansering, hva nå?

En vellykket lansering øker salget, bygger merkevareverdi og legger grunnlaget for langsiktig vekst. Det er viktig å forstå hvordan og hvorfor nye produkter presterer som de gjør. Tidlig innsikt identifiserer nøkkeldrivere og muliggjør rask optimalisering for maksimal effekt.

LaunchEvaluate er et nytt verktøy fra Kantar for evaluering etter lansering som gir tidsriktig og handlingsrettet innsikt. Løsningen hjelper med å drive suksess for lanseringer, øke salget og bygge merkevareverdi.

Hvorfor velge LaunchEvaluate?

  • Identifiser problemer tidlig med Pulse Check-målinger eller bruk Deep Dive for grundig optimalisering i et intuitivt dashbord.
  • Finjuster strategien med diagnostisk innsikt og skreddersydde anbefalinger.
  • Styrk nåværende lanseringer og legg grunnlaget for fremtidige innovasjoner.

LaunchEvaluate hjelper deg med proaktiv håndtering av lanseringer, identifiserer forbedringsområder og behov for kurskorrigeringer, og skreddersyr strategier for å motvirke trusler fra konkurrentlanseringer.

Ta kontakt med Morten Hestmann dersom du er interessert i å høre mer om LaunchEvaluate.

Tirsdag 25. februar kan du bli med på et direktesendt webinar der ekserpter fra Kantar og ledende bransjefolk diskuterer ulike problemstillinger knyttet til innovasjon og produktlanseringer. Du får også høre mer om LaunchEvaluate.

Meld deg på her!