Nye kommunikasjonskanaler og –former fører til at endringer i forbrukerpreferanser og –atferd skjer hurtig og på tvers av geografiske markeder. For å manøvrere i merkevarebyggingen, har en behov for dyp innsikt og hurtige oppdateringer om markedsutviklingen.
Den gode nyheten er at digitaliseringsprosessene gir et rikt tilfang av data som kan gi nødvendig innsikt med ønsket hurtighet: SoMe-data, mediedata, søkedata, online kjøpsdata, CRM- og paneldata, data fra «wearables», for kun å nevne noen relevante datakilder. Den nye utfordringen er å velge hvilke data en skal bruke for ulike formål og å organisere og analysere disse dataene slik at de kan gi relevant og verdifull innsikt.
I dette frokostseminaret vil vi diskutere merkevareutfordringer, innsiktsbehov, datakilder og hvordan dataene kan gi verdi.
Hvordan få bedre og raskere innsikt ved å kombinere datakilder?
Tid: Torsdag 15. november 2018, kl. 9:00-10:00 (frokost serveres fra kl. 08:40)
Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo
Innledere: Björn Söderin fra Kantar Millward Brown og Marthe Wisløff fra Kantar TNS
Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.
Vi serverer frokost fra kl. 08:40.
Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!