Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Hold deg oppdatert på medieutviklingen!

Medieavdelingen i Kantar gjennomfører en rekke undersøkelser som kartlegger nordmenns medievaner. Ved kjøp av to eller flere rapporter gir vi deg nå 25 % rabatt.

Vi holder også foredrag om medieutviklingen. Ta gjerne kontakt for et tilbud på et foredrag tilpasset behov og ønsker for en oppdatering på medielandskapet i din virksomhet.

Klikk på ikonene for å lese mer om undersøkelsene. 

 

INTERBUSS

Interbuss er en kvartalsvis måling av nordmenns mobil- og nettvaner. Undersøkelsen kartlegger blant annet nordmenns tilgang på utstyr, bruk av sosiale medier og strømmetjenester. Du får også innsikt i folks digitale digitale forbrukeratferd.

Pris: NOK 36 000,- per rapport

Kontakt: Alexander Eidsæther, alexander.eidsaether@kantar.com, 472 87 368

Interbuss ikon


 

HUSHOLDNINGENES MEDIEUTGIFTER 2019

Husholdningenes medieutgifter kartlegger hvor mye penger norske husstander legger igjen på 35 forskjellige medieutgifter.

Pris: NOK 24 000,- ekskl. mva.

Kontakt: Salve Nergården Jortveit, salve.jortveit@kantar.com, 997 26 469

Husholdningenes medieutgifter ikon


 

MEDIEBARN

Mediebarn er en undersøkelse av mediebruken til barn mellom 3 og 11 år. Den gir deg svar på hvor ofte barna gjør ulike medieaktiviteter, og hvilke kanaler og utstyr de velger for å spille, chatte og bruke sosiale medier, surfe på nettet, se film og tv, samt høre musikk og radio.

Pris: NOK 20 000,- ekskl. mva.

Kontakt: Nils Petter Strømmen, nils.petter.strommen@kantar.com, 928 10 087

Mediebarn ikon


 

MEDIEUNGDOM

Medieungdom er en analyse av medievanene til ungdom i alderen 12-17 år. Analysen vil blant annet gi deg svar på hva de unge bruker tiden sin til og hvor ofte de benytter ulike mediekanaler.

Pris: NOK 10 000,- ekskl. mva.

Kontakt: Nils Petter Strømmen, nils.petter.strommen@kantar.com, 928 10 087

Medieungdom ikon