Kantars nye rammeverk for måling av kundetilfredshet fokuserer på hvor viktig det er å skape meningsfulle og annerledes kundeopplevelser, for derigjennom å styrke merkevaren og dermed øke kundelojaliteten.
Leverer kundeopplevelsene deres i henhold til merkevareløftet?
På seminaret presentere vi Kantars nye rammeverk for måling av kundetilfredshet. Dette er en måling som kombinerer kunnskapen om merkevarebygging med måling av kundetilfredshet, og hvordan kundeopplevelser kan påvirke og bidra til å vekst for merkevaren.
Anders Hovde og Harald Sørgaard Djupvik delte innsikt fra to pilot-studier som er gjennomført i Norge og vi fikk blant annet se eksempler på hvordan bilforhandlernes kundebehandling styrket eller svekket bilkjøpernes oppfattelse av merkevaren.
Presentasjonen som ble brukt finner du til høyre på siden her.
Anders Hovde
Seniorrådgiver i Kantar med omfattende erfaring innen kundetilfredshet og merkevarebygging. Anders har jobbet med en rekke bransjer og er en ofte brukt foredragsholder.
Harald Sørgaard Djupvik
Organisasjonspsykolog i Kantar med spesialisering i organisasjonsutvikling og ulike typer effektmålinger. Harald har bred erfaring innen kunde- og medarbeider-tilfredshet og reklamepsykologi, og han har vært en viktig bidragsyter i utviklingen av Kantars nye rammeverk.