Accelerating Growth in 2021: Insights from Kantar BrandZ's Most Valuable Global Brands 2021
Til tross for økonomiske utfordringer det siste året, har verdens mest verdifulle merker bevist sin motstandsdyktighet og styrke, og de kan vise til betydelig vekst i merkevarens verdi.
I en verden preget av fortsatt usikkerhet, har selskaper som tenker langsiktig ved å konsistent investere i markedsføring og merkevarebygging, klart å avverge den verste krisen og faktisk prestert bedre enn før.
Bli med oss på webinar 29. juni for å høre grundige analyser av suksessoppskriftene til verdens mest verdifulle merkevarer; vekst-trender, merkevarebygging, dominansen til amerikanske merkevarer og den stadig økende innflytelsen fra kinesiske merkevarer, som du kan lese mer om her.
Lær mer om de viktigste faktorene som definerer de beste merkene - og de som er på full fart oppover listen, og hvordan merker kan forbli relevante i en verden i endring.
Ikke gå glipp av verdifull innsikt som kan bidra til at din merkevare fortsetter å utvikle seg, blir sterkere, mer motstandsdyktig og bringer verdi til din virksomhet inn i fremtiden.
I webinaret vil du få høre fra Kantar sine internasjonale eksperter på området. I tillegg får vi besøk av Lynne Biggar, Vice President og Chief Marketing Officer i Visa og Zhang Ruimin, styreleder og CEO i Haier Group som er en av verdens største produsent av hvitevarer.