Her får du tilgang til innsikt i merkevarestyrke (brand equity) for tusenvis av merkevarer i mange ulike kategorier. I hver kategori er det merkevaredata tilgjengelig for inntil 15 merkevarer.
I Norge er det tilgjengelig data fra 2023 og senere for kategoriene: bank, luftfart, bilmerker, telekom/bredbånd, elektronikkforhandlere, strømleverandører, helse og skjønnhet, forsikring, leskedrikk, snacks, drivstoff, eiendomsmeglere og sportsklær- og utstyr.
BrandZ er verdens største merkevareundersøkelse. Siden 2006 har vi målt merkevarer i mange ulike kategorier og land for å forstå hva de har til felles og hva vi kan lære av dem. De siste oppdaterte målingene er nå tilgjengelig for alle.
Hva er BrandSnapshot?
BrandSnapshot er et gratis dashboard som gir tilgang til innsikt i merkevarestyrke (brand equity) for merkevarene i en kategori. Dette inkluderer også merkevarenes styrker og svakheter, kjennskap og vurdering, prisposisjon og merkeassosiasjoner. Her får man et kjapt overblikk over egne merkevarer sammenlignet med konkurrentenes på tvers av kategorier. Vi er glade for å kunne tilby gratis tilgang til data fra verdens største merkevareundersøkelse, BrandZ i et interaktivt dashboard.
Hvordan bruker du BrandSnapshot?
Registrér bruker på www.kantarmarketplace.com (gratis)
Navigér til dashboardet som følger: