Vårt fokus er på å hjelpe våre kunder med å bygge sterke merkevarer. Vi analyserer, tolker og forstår verden rundt oss kontinuerlig. Den innsikten som vi frembringer, bruker vi til å hjelpe kundene våre med å effektivisere sin markedsføring og bygge merkevareverdi.
Våre konsulent- og research-tjenester bindes sammen av det vi kaller vårt «Meaningfully Different Framework»-tankesett. Vi vet at merkevarer som forbrukerne opplever som differensierte, gir høyere verdi, kan prises høyere og oppnår høyere marginer. Dette dreier seg ikke kun om det funksjonelle produktet. Differensiering i «purpose», merkevarepersonlighet, verdier og design er like viktig.
Les mer om Kantar Millward Brown her: http://www.millwardbrown.com/
Kantar TNS og Kantar Millward Brown har i mange år utviklet innsikt, tankesett, arbeidsmetoder og verktøy for å kunne hjelpe sine kunder med å skape vekst. I Norge representerer vi begge disse kompetansenettverkene og kombinerer alle ressursene som de innehar, for å hjelpe våre kunder. Vi lener oss i stor grad på Kantar Millward Brown sin erfaring, kompetanse og verktøy innen følgende områder:
Merkevarebygging
Basert på vårt «Meaningfully Different Framework»-tankesett har vi bygget et helhetlig system for merkevareanalyser og –rådgivning. Vi bruker dette systemet for å i gi innsikt i problemstillinger som: Hvor stort reklametrykk bør en gitt kampanje ha? Hvordan bør vår kunde gå fram for å kunne øke prisen for sitt produkt eller sin tjeneste? Hvordan kan vår kunde øke ROI? Hvordan kan merkevaren vokse?
Vi identifiserer vekstmuligheter for merkevaren og vi hjelper med å optimalisere markedsinvesteringene i alle kanaler, i en verden i hurtig endring.
Reklame
Våre løsninger for å teste reklame dekker alle fasene i utvikling og aktivering av en kampanje, fra tidlig pretesting og optimalisering via automatiserte reklametester til reklame- og merkevaretracking.
Vi hjelper også med å definere målgrupper og med å utnytte kampanjebudsjettet på beste måte.
Vår rådgivning bygger på en dyp forståelse av forbrukeratferd, et medielandskap i hurtig endring og mangfoldet av skjermer hvor merkevarene møter dagens forbrukere. Denne forståelsen bruker vi til å hjelpe våre kunder med å trenge gjennom informasjonsstøyen og nå fram til kundene på riktig plattform til riktig tid.