Søkeresultater på
673 resultater totalt
Forventningsbarometeret, 4. kvartal 2018
11.12.2018
Forventningsbarometeret, 4. kvartal 2018
Husholdningenes økonomiske atferd har stor betydning for den økonomiske utviklingen i Norge. Husholdningenes atferd er imidlertid i stor grad et resultat av...
Kantar TNS Helsepolitisk Barometer 2018
10.12.2018
Kantar TNS Helsepolitisk Barometer 2018
Resultatene i Helsepolitiske Barometer tyder på at stadig flere erkjenner utfordringene velferdsstaten står overfor. Vi blir flere, oljeinntektene avtar, vi ...
Kantar TNS Energibarometer 3. kvartal 2018
29.11.2018
Kantar TNS Energibarometer 3. kvartal 2018
Energibarometeret fra Kantar TNS følger og kartlegger forbrukeres holdninger, interesse og atferd knyttet til energispørsmål. Siden 1997 har undersøkelsen...
Merkevarer med mening
27.10.2017
Merkevarer med mening
- På samme måte som merkevarens emosjonelle egenskaper har blitt viktigere enn USP'ene, er mening, eller "brand purpose" i ferd med å gå forbi følelser når du kommuniserer med...
Markedssegmentering
24.06.2014
Markedssegmentering
De fleste bedrifter bruker segmentering for å øke effektene av sine markeds-investeringer. Markedssegmentering er imidlertid ikke en klart definert teknikk. Segmenteringsmodelle...
Forstå og styrke merkevare gjennom søkedata
12.01.2024
Forstå og styrke merkevare gjennom søkedata
Halvparten av alle søk på Google inneholder navn på merkevarer. Omtrent halvparten av verdens befolkning er aktive brukere og det gjøres mer enn 8,5 mill...
Frokostseminar: Hvordan kan kundeopplevelsene påvirke og bygge en meningsfull og annerledes merkevare?
04.12.2024
Frokostseminar: Hvordan kan kundeopplevelsene påvirke og bygge en meningsfull og annerledes merkevare?
Tirsdag 10. desember arrangerte vi frokostseminar. Her finner du presentasjonen til nedlasting...
Kraftnæringens omdømme fortsetter å styrke seg
16.12.2024
Kraftnæringens omdømme fortsetter å styrke seg
Den positive utviklingen gjennom første halvår fortsetter inn i tredje tertial. Kraftbransjens omdømmeskår løfter seg med ett poeng og ligger nå på 43...
Webinar: Oppdag NeedScope - rammeverk for merkevareposisjonering
22.10.2024
Webinar: Oppdag NeedScope - rammeverk for merkevareposisjonering
Torsdag 7. november arrangerte vi webinar om NeedScope, et rammeverk for merkevareposisjonering. Her finner du presentasjonen til ne...
BrandEvaluator - en effektiv måling av merkevarestyrke
02.05.2024
BrandEvaluator - en effektiv måling av merkevarestyrke
Her finner du opptak av webinaret om BrandEvaluator som vi arrangerte 30. april 2024. Du kan også laste ned presentasjonen.
I dette webinaret ...