Rapporten belyser ungdoms mediebruk fra en rekke vinkler:
- Tidsbruk på ulike aktiviteter
- Tilgang til utstyr
- Spill
- Nettsider
- Sosiale medier og chat
- Strømmetjenester
- TV
- Radio
- Avis
- Kino
- Interesser
Rapporten bygger på data hentet fra flere av Kantar Medias medieundersøkelser i Norge: Forbruker & Media, TV-undersøkelsen og Radioundersøkelsen. Resultatene framstilles primært ved grafikk, men også noe tekst.
Rapporten er et «must» for alle som ønsker å forstå utviklingen i mediemarkedet. Den vil også gi stor verdi til journalister og alle med interesse for ungdoms atferd, samfunnsutvikling og digitalisering.
Pris for rapporten «Medieungdom 2019, 12-17-åringenes medievaner» i PowerPoint-format: kr. 10.000,- (eks. mva)
Rapport kun til egen/virksomhetsintern bruk
Opphavsretten til innholdet i denne rapporten tilhører Kantar. Rapporten kan ikke videreselges eller deles med andre, ut over egen virksomhet (juridisk enhet). Dersom det er ønskelig å inngå en konsernavtale for bruk av rapporten, ta kontakt med den som er oppgitt som kontaktperson for rapporten hos Kantar.