Rapporten redegjør for månedlig og årlige utgifter til følgende medieutgifter
- Kjøp av løssalgsaviser på papir
- Kjøp av blader og magasiner i løssalg
- TV-abonnement + kanalpakker/enkeltkanaler
- Internettabonnement
- Mobilabonnement + datapakker etc.
- Abonnementsstrømmetjenester (som Netflix, HBO etc.)
- Abonnement på musikkstrømmetjenester
- TV-kanalenes strømmetjenester (TV 2 Sumo, Dplay, Viaplay etc.)
- Applikasjoner til mobil, nettbrett etc.
- Kinobilletter
- Papirbok
- Lydbok
- e-bok
- Dataspill
- Kombinasjonsabonnement på avis (både digital og papir)
- Kombinasjonsabonnement på ukeblad
- Abonnement på papiravis
- Abonnement på blader/magasiner på papir
- Plussabonnement på avis på nett
- Ukeblad/magasin-abonnement i digital utgave
- Digitalavisabonnement (eavis/app/nett)
- Kringkastingsavgift (TV-lisens via skatteseddelen)

Rapporten er et «must» for alle som ønsker å forstå …
- retningen og størrelsen på utviklingen av medieutgiftene
- om husholdningene bruker gjennomsnittlig mer eller mindre sammenlignet med tidligere år.
- på hvilket nivå totalmarkedet for medieproduktet-/tjenesten ligger på.
- hvilke grupper i samfunnet som betaler mye/lite
- markedsberegninger knyttet til ulike medieprodukter/-tjenester
Pris: 29 000,- (eks. mva.)
Leveransen inkluderer en oversiktsrapport i PowerPoint med en lang rekke nedbrytninger på demografi og segmenter, markedsinndelinger, analysekapitler og historiske resultater.
Kantar tilbyr en gjennomgang av rapporten via Microsoft Teams, om dere ønsker å sikre at rapporten er relevant for dere før dere kjøper. Ser dere analysemuligheter, basert på resultatene i rapporten, er det også mulig å bestille egne analyserapporter med egne nedbrytninger etc.