Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Kundeservice er hjertet av bedriften

Når kunden er i kontakt med kundeservice, er det bedriften som prater. Når personen på kundeservice har en dårlig dag, har bedriften en dårlig dag. Med markeder som stadig blir mer homogene, vil kundeservice være en differensierende faktor. Kundeservice handler ikke bare om hvor lang ventetid det er, men også om saken blir løst, om man må ta kontakt igjen,hvor dyktige man er til å løse saken der og da og ikke minst hvilken følelse kunden satt igjen med etter at han eller hun var i kontakt med bedriften.

Norges største benchmarkundersøkelse

Det hele startet i 2011, da Kantar bestemte seg for å satse tungt på kundeservice. Fordi vi allerede hadde noen av Norges største kundesentre på kundelisten, så vi at vi kunne dekke et behov for gode representative kundeserviceundersøkelser i markedet. I tillegg manglet markedet en god benchmark-database. Derfor startet vi KSindeks. Vi vokser for hvert år, og i samarbeid med Loxysoft og Tekna har KSindeks blitt gullstandarden for benchmark-undersøkelser innen kundeservice. Vi stiller spørsmål til ca 40 000 hvert år, og ca halvparten har vært i kontakt med et kundeseter i løpet av de siste 14 dagene. Det betyr at vi vokser med ca 15-20 000 respondenter hvert år og har Norges største erfaringsbase innenfor området.

KSindeks leverer analysebasert rådgivning. Våre råd baserer seg på fakta fra kunder, kunders kunder, partnere og ikke minst vår brede erfaring.

Vi har også vår egen kåring av beste kundeservice, som vi mener er Norges mest representative, og gir de mest pålitelige svarene på hvem som faktisk har Norges beste kundeservice. Dette gjør vi i samarbeid med Tekna og Loxysoft som hvert år avholder sin store kundeservicekonferanse «Kundeservicedagene» i starten av året.

KSindeks gjør oss i stand til å levere tjenester som overskrider selve resultatene i undersøkelsen. Vi gjennomfører også rådgivning, spesialsydde kundeserviceundersøkelser og analyse.

Våre tjenester:

Vi leverer blant annet:

  • Vårt tilbud innenfor kundeservice er bredt. Blant annet tilbyr vi:
  • Fullautomatiske kundeserviceundersøkelser via SMS eller epost
  • Telefoniske kundeserviceundersøkelser
  • Rådgivning og workshops rundt kundeservice
  • Analyser av ditt selskap sine kundeserviceresultater
  • Foredragsvirksomhet

 

FINN OLAV SVEINALL

Finn Olav Sveinall har som medansvarlig for KSindeks og konsulent innenfor kundeservice trolig den beste pulsen på kundeservicemarkedet i Norge i dag. Han har de siste elleve årene jobbet med forbedring av kundeservice hos noen av Norges største bedrifter. Han er ansvarlig for godt over en million kundeintervjuer og blir benyttet som foredragsholder på en rekke seminarer.

 

ERLEND ESPEDAL

Erlend Espedal er medansvarlig for KSindeks og jobber til daglig innenfor rådgivning om kundeservice. Espedal er ansvarlig for kundeserviceundersøkelser innenfor bank, finans og energi. Espedal har svært høy teknisk kompetanse og er ofte med i oppstarten av fullautomatiserte undersøkelser.