Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Forbruker & Media 21/1 infomasjon

For rapportering av Forbruker & Media 20/1-basen har vi måttet gjøre noen tilpasninger som følge av justert måle- og rapporteringsmetode for digitale titler.

Kjære Forbruker & Media/Kantar Online bruker!

Vi lever i underlige tider hvor kontakten for det meste foregår digitalt og hvor løsninger må finnes på nye utfordringer.

For rapportering av Forbruker & Media 20/1-basen har vi måttet gjøre noen tilpasninger som følge av justert måle- og rapporteringsmetode for digitale titler.

Vi vet mange venter på nye og oppdaterte baser og har gleden av å informere om at vi allerede neste uke (uke 8) vil oppdatere Forbruker & Media Målgruppeindeksen!

Basen vil i første omgang ikke inneholde leser- og brukstall for papirtitler (avis og magasin) eller online titler da MBL først vil lansere disse tallene samlet i uke 17. Dette har sammenheng med nevnte justering av målemetoden. Basen vil derfor heller ikke inneholde aggregerte mediekonsum og mediedeknings tall som man til vanlig finner i Media-Info mappen. Disse blir oppdatert i samband med rapportering av fullverdige baser rett i etterkant av MBLs lansering av nye lesertall i uke 17.

Følgelig vil oppdateringer skje som følger:

  • Forbruker & Media, MGI 21/1, uten avis/magasin online og papirlesertall – oppdateres i uke 8
  • Forbruker & Media, MGI 21/1, inkludert avis/magasin online og papirlesertall – oppdateres i uke 17
  • Forbruker & Media, TLF 21/1, inkludert avis/magasin online og papirlesertall – oppdateres i uke 17

Har dere spørsmål vedr. dette så send oss gjerne en mail eller ring en av følgende kontaktpersoner:

 

Vi ser frem til å møte hver og en av dere Live om tid og stunder.

I mellomtiden ønsker vi alle en trygg hverdag!

 

Mvh

Kantar F&M-team