Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Seminar: Daglivaretrender og innsikt om norske shoppere

Kauza, Tjek og Kantar inviterte leverandører og forhandlere i dagligvarebransjen til seminar om merkevare- og kjedevekst 4. september. Da dette ble raskt fullbooket, inviterer vi nå til gjentagelse av seminaret 19. september.

 

Seminaret 19.9 er dessverre fulltegnet. Ønsker du å stå på venteliste, kan du kontakte Tone Buvig

 

Dato: 19. september 2024

Tid: kl. 08:30 - 10:30 (kaffe og enkel servering fra kl. 08:15)

Sted: Lakkegata 23, 1. etasje

Kauza vil presentere dagligvaretrender i Norge 1. halvår 2024, og innsikt om hvordan en kan skape økt markedspenetrasjon i tillegg til andre veier til vekst for merkevarer og kjeder. Dette er basert på shopperdata som dekker 97% av det norske dagligvaremarkedet, samlet inn via digitale kvitteringer. 

En måte å tiltrekke flere shoppere på er ved hjelp av kampanjer som er nøkkelen til å forstå din egen og konkurrentens kampanjestrategi. Tjek vil presentere trender om promosjon (flyers og søkehistorikk) fra 1. halvår 2024, basert på deres populære apper Mattilbud og eTilbudsavis som har mer enn 750.000 brukere i Norge.

En annen viktig vei til vekst for merkevarer er å bli mer meningsfullt annerledes for flere forbrukere, og på denne måten bli valgt oftere fremfor konkurrenter og kunne ta en høyere pris. Kantar vil presentere case om dette.

Deltagelse er gratis! Kaffe og enkel servering fra kl. 08:15.
Seminaret vil ikke bli tatt opp/streamet.