Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Webinar - Media Reactions 2021

Stadig skiftende medieatferd hos forbrukere, ikke minst sett i lys av pandemien, gjør det utfordrende for merkevarer å holde seg relevante. Etter å ha sett en global nedgang i medieinvesteringer i fjor, er det positivt at markedet ser ut til å ta seg raskt opp igjen og kan bidra til å styrke økonomien.

God reklame trenger gode annonsemiljøer, men det blir stadig vanskeligere å forstå hva som kjennetegner de gode medieplasseringene. I et nytt medielandskap blir det viktig for merkevarer å forstå hvordan holdninger til media og markedsføring har endret seg. Hvilke medier har beholdt sin posisjon? Og hvilke har vokst seg større og sterkere? 

Media Reactions er en årlig studie som utforsker det skiftende medielandskapet. Årets undersøkelse er basert på intervjuer med 14 500 forbrukere og 900 markedsførere verden over. 

Bli med på vårt globale webinar 9. september for å lære mer om hvordan forbrukere og markedsførere ser på ulike mediekanaler og -merker, hvordan oppfatningene deres har endret seg, og hvordan man holder seg relevant. Eksperter fra Kantar vil dele nye funn fra årets undersøkelse og diskutere strategiske dilemmaer som markedsførere står overfor i dagens medielandskap. 

 

Meld deg på her!