Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Program "Norske influensere"

Torsdag 14. mars kl. 13-16

PROGRAM

13.00 Velkommen

13.05 DE UNGES MEDIEVANER
Alexander Eidsæther, seniorrådgiver Kantar Media

Med utgangspunkt i tall og statistikk fra Kantar Media-undersøkelser, som Interbuss, Social Media Tracker, Forbruker & Media og TVOV, tegner Eidsæther opp bildet av den rivende utviklingen i medievanene til de nordmenn mellom 15 og 30 år.

13.40 DETTE ER REGELVERKET
Lars Erik Krogsrud, rådgiver Medietilsynet
Magnus Ritland Taule, jurist Forbrukertilsynet


Hvis du skal bruke influensere som en del av markedskommunikasjonen, bør du være kjent med gjeldende lover og retningslinjer – blant annet for merking av innhold. Medietilsynet og Forbrukertilsynet fører tilsyn med det aktuelle regelverket, og kommer for å fortelle deg det du må vite.

14.10 PAUSE

14.30 SLIK JOBBER DU MED INFLUENSERE
Marte Bruset Lunde, talentsjef Nordic Screens
Kim Køste, innholdsprodusent Nordic Screens


Hvorfor og hvordan kan annonsører, organisasjoner og offentlig virksomheter bruke influensere for å nå fram til unge målgrupper? Lunde og Køste forteller om prosessen og samarbeidet fra ide til effekt, og har med seg både vellykka - og mindre vellykka - eksempler.

15.00 SNAKK OM PÅVIRKNING

Stian Barsnes-Simonsen, kreativ leder i Nordic Screens, i samtale med influenserne Kristin Gjeldsvik, Romy Felicia og Kim Køste.

16.00 Pølser og øl
Etter det faglige programmet inviterer vi til pølser og øl i Vega Snackbar.

Med forbehold om endringer.

Klikk her for å melde deg på.

Deltageravgift: NOK 750,- inkl. mva.


Følg arrangementet på Facebook.

Velkommen!