Mye blir snudd opp ned i den situasjonen vi er inne i nå. Kantar jobber nasjonalt og internasjonalt med å skaffe innsikt om de endrede forutsetnigene som koronakrisen skaper. I neste uke arrangerer vi et webinar som handler om hvordan norske bedrifter bør tenke om merkevarer i disse tider.
- Åpning ved Kari Nordstad
- Administrerende direktør i Kantar.
- Reklame i koronaens tid v/Ingvar Sandvik
- Ingvar vil snakke om hvorfor krisesituasjoner ikke er tiden for å kutte reklameinvesteringene. Erfaring viser at merker som relativt sett investerer mer i slike situasjoner kommer bedre gjennom krisen.
- Ingvar er direktør for Innovasjon & Marketing i Kantars mediedivisjon. Han har jobbet tett med en lang rekke av Norges største annonsører og er en mye brukt foredragsholder når det gjelder medier, reklame og kommunikasjon.
- Hvordan navigere merkevaren gjennom koronakrisen v/Eirik Friberg Ekrann
- Eirik vil snakke om merkevarestrategi i lys av Koronasituasjonen. Krisen utgjør en utfordring for norske merkevarer, men også potensielt en mulighet. Hvordan navigerer man med kløkt i disse usikre tidene?
- Eirik er strategidirektør i Kantar og har jobbet som strategisk rådgiver for en lang rekke norske og internasjonale merkevarer og er en mye brukt foredragsholder når det gjelder merkevarestrategi.