Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Webinar: Hvordan forvalter du merkevaren din i en kaotisk tid?

Torsdag 2. april arrangerte vi webinar om hvordan norske bedrifter bør tenke om merkevarer i disse tider. Gikk du glipp av det, finner du link til opptaket her!

Mye blir snudd opp ned i den situasjonen vi er inne i nå. Kantar jobber nasjonalt og internasjonalt med å skaffe innsikt om de endrede forutsetnigene som koronakrisen skaper. I neste uke arrangerer vi et webinar som handler om hvordan norske bedrifter bør tenke om merkevarer i disse tider.

  • Åpning ved Kari Nordstad
    • Administrerende direktør i Kantar.

 

  • Reklame i koronaens tid v/Ingvar Sandvik
    • Ingvar vil snakke om hvorfor krisesituasjoner ikke er tiden for å kutte reklameinvesteringene. Erfaring viser at merker som relativt sett investerer mer i slike situasjoner kommer bedre gjennom krisen.
    • Ingvar er direktør for Innovasjon & Marketing i Kantars mediedivisjon. Han har jobbet tett med en lang rekke av Norges største annonsører og er en mye brukt foredragsholder når det gjelder medier, reklame og kommunikasjon.

 

  • Hvordan navigere merkevaren gjennom koronakrisen v/Eirik Friberg Ekrann
    • Eirik vil snakke om merkevarestrategi i lys av Koronasituasjonen. Krisen utgjør en utfordring for norske merkevarer, men også potensielt en mulighet. Hvordan navigerer man med kløkt i disse usikre tidene?
    • Eirik er strategidirektør i Kantar og har jobbet som strategisk rådgiver for en lang rekke norske og internasjonale merkevarer og er en mye brukt foredragsholder når det gjelder merkevarestrategi.

 

Webinaret kan du se her