Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Webinar: Er kundesenteret bare en utgiftspost, eller superlim i kundeforholdet?

Det er kostbart å stadig måtte jage nye kunder. Lave priser vinner kunder som fort hopper over til den andre siden av gjerdet hvis gresset er en antydning grønnere. God kundeservice er et lim i kunderelasjonen og kan redusere sannsynligheten for kundeavgang betydelig. Et kundesenters evne til å begeistre, og levere bedre enn kunden forventer, skiller klinten fra hveten.

 

  • Hvordan påvirker kundeopplevelse lojalitet?
  • Hvilke forhold er viktige å levere på for et kundesenter?
  • Hvordan skal man begeistre en kunde?
  • Hvilke selskap er best på begeistring?
  • Hvilke bransjer er det som har mest å lære?

 

Finn Olav Sveinall og Erlend Espedal vil svare på disse og andre spørsmål, med basis i Norges største kundesentermåling.

Dato: 27.05.20

Tid: 08:30-09:30

Meld deg på her 

Finn Olav Sveinall og Erlend Espedal er ansvarlige for KSindeks,  Norges største kundeserviceundersøkelse. De har gjennom 8 år samlet 200 000 svar fra kunder som har vært i kontakt med kundeservice i Norges bedrifter. Både Espedal og Sveinall jobber til daglig med kundeservice som rådgivere, og har opp gjennom årene samlet seg en unik kompetanse på kundenes syn på kundeservice.

Erlend Espedal har jobbet med kundeservice siden 2004 og har svært bred erfaring. Han har jobbet med analyser innen kundeservice både innenfor bredbånd, energi, TV og ikke minst finans. Espedal er fokusert på teknologiske løsninger og er det tekniske alibiet i KSindeks. Espedal jobber til daglig med kundeservice og rådgivning. Espedal er medgrunnlegger av KSindeks sammen med Sveinall.

Finn Olav har jobbet med kundeservice siden 2004 og har svært bred erfaring innen området. Han har jobbet med kundeservice innenfor svært mange områder og har vært rådgiver innenfor svært mange bransjer. Finn Olav og Espedal er ute hos kundene, både blant operatørene/konsulentene og i ledergruppene og gir råd. Sveinall jobber til daglig med rådgivning innen kundeservice og er medgrunnlegger av KSindeks sammen med Espedal.

Om KSindeks

Kantar har de siste 10 årene gjennomført KSindeks (KundeserviceIndeksen) hvor vi spør 40 000 respondenter hvert år om deres opplevelse av kundeservicen til en rekke virksomheter. Dette har skapt en enorm erfaringsbase og er i dag oppfattet som spydspissen innen kundeservicemålinger. Undersøkelsen gir et unikt innblikk i hvordan den norske kundeservicen utvikler seg over tid. I undersøkelsen dekkes alle typer henvendelser som telefon, epost, chat, sosiale medier og chatbots.