I hver kategori er det merkevaredata tilgjengelig for inntil 15 merkevarer. Nye kategorier som er målt i 2024 i Norge, og er nå tilgjengelig i dashboardet: snacks, drivstoff, eiendomsmeglere.
Fra 2023 og tidligere er det i tillegg data tilgjengelig for kategoriene bank, luftfart, bilmerker, telekom/bredbånd, elektronikkforhandlere, strømleverandører, helse og skjønnhet, forsikring og leskedrikk. Kategorien sportsklær- og utstyr blir tilgjengelig i januar 2025.
BrandZ er verdens største merkevareundersøkelse. Siden 2006 har vi målt merkevarer i mange ulike kategorier og land for å forstå hva de har til felles og hva vi kan lære av dem. De siste oppdaterte målingene er nå tilgjengelig for alle.
Hva er BrandSnapshot?
BrandSnapshot er et gratis dashboard som gir tilgang til innsikt i merkevarestyrke (brand equity) for merkevarene i en kategori. Dette inkluderer også merkevarenes styrker og svakheter, kjennskap og vurdering, prisposisjon og merkeassosiasjoner. Her får man et kjapt overblikk over egne merkevarer sammenlignet med konkurrentenes på tvers av kategorier. Vi er glade for å kunne tilby gratis tilgang til data fra verdens største merkevareundersøkelse, BrandZ i et interaktivt dashboard.
Hvordan bruker du BrandSnapshot?
Registrér bruker på www.kantarmarketplace.com (gratis)
Navigér til dashboardet som følger: