Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

BrandSnapshot powered by BrandZ

BrandZ er verdens største merkevareundersøkelse. Innsikt og data i BrandZ gir oss en forståelse av hvor meningsfullt annerledes merkervarer er i mange ulike kategorier og land. Dette er tilgjengelig - helt gratis - via et dashboard i vår løsning som heter BrandSnapshot.

I hver kategori er det merkevaredata tilgjengelig for inntil 15 merkevarer. Nye kategorier som er målt i 2024 i Norge, og er nå tilgjengelig i dashboardet: snacks, drivstoff, eiendomsmeglere 

Fra 2023 og tidligere er det i tillegg data tilgjengelig for kategoriene bank, luftfart, bilmerker, telekom/bredbånd, elektronikkforhandlere, strømleverandører, helse og skjønnhet, forsikring og leskedrikk. Kategorien sportsklær- og utstyr blir tilgjengelig i januar 2025.  

BrandZ er verdens største merkevareundersøkelse. Siden 2006 har vi målt merkevarer i mange ulike kategorier og land for å forstå hva de har til felles og hva vi kan lære av dem. De siste oppdaterte målingene er nå tilgjengelig for alle. 

Hva er BrandSnapshot 

BrandSnapshot er et gratis dashboard som gir tilgang til innsikt i merkevarestyrke (brand equity) for merkevarene i en kategori. Dette inkluderer også merkevarenes styrker og svakheter, kjennskap og vurdering, prisposisjon og merkeassosiasjoner. Her får man et kjapt overblikk over egne merkevarer sammenlignet med konkurrentenes på tvers av kategorier. Vi er glade for å kunne tilby gratis tilgang til data fra verdens største merkevareundersøkelse, BrandZ i et interaktivt dashboard 

Hvordan bruker du BrandSnapshot 

Registrér bruker på www.kantarmarketplace.com (gratis)

Navigér til dashboardet som følger 

Veiledning_1

 

Veiledning-2

Veiledning-3