Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Resultater Klimabarometeret 2025

Hovedfunn: Færre er opptatt av klima og flere støtter opp om kjernekraft og olje. Tirsdag 18. oktober la vi fram hovedpunktene fra årets Klimabarometer på Litteraturhuset i Oslo. Her finner du Eva Fosby Livgard sin presentasjon for nedlasting og opptak av innleggene som ble holdt.

Kan dere gjøre ned-brytning på Gen Z?

Klart vi kan det, men det kan være lurt å ta denne generasjonen litt mer på alvor fremover. De deler mer enn bestemte fødselsår - og representerer samtidig et stort mangfold.

Hvordan bruke innsikt fra BrandSnapshot

Resultatene i BrandSnapshot viser hvordan McDonald’s kan utnytte pris, innovasjon og merkevarestyrken for å ta veksten til neste nivå i flere land.

Sertifisert måling av merkestyrke

MASB har sertifisert Kantar sitt MDS-rammeverk som et nøyaktig og relevant verktøy for måling av merkestyrke og koblingen til finansielle resultater.
Resultater Klimabarometeret 2025
Kan dere gjøre ned-brytning på Gen Z?
Hvordan bruke innsikt fra BrandSnapshot
Sertifisert måling av merkestyrke
1
2
3
4
Færre er opptatt av klima og flere støtter opp om kjernekraft og olje
Tirsdag 18. oktober la vi fram hovedpunktene fra årets Klimabarometer på Litteraturhuset i Oslo. Her finner du Eva Fosby L...
Presentasjon av resultater fra Klimabarometeret 2025
Tirsdag 18. november kl. 10:00 – 12:00 inviterer vi til presentasjon av ferske resultater fra Klimabarometeret 2025 på Lit...
Måling av kreativitet i MMM bør være obligatorisk
Marketing Mix Modelling (MMM) har lenge hjulpet markedsførere med å forstå hvordan medieinvesteringer driver salg. Likevel...
Bransjen styrker sitt omdømme, mange er usikre på Norgespris og litt færre bytter strømleverandør
Nyheter i LINK+: Pretest reklamer i enda flere medieformater enn før
Skaper du minneverdige kundeopplevelser som bygger merkevaren?
Vil du vite hvordan merkevaren din virkelig står seg i markedet?
Hva driver merkevarevekst? - Et komplekst landskap for CMO-er

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med:

Kantar i media