Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Ta pulsen på helsepolitikken

Hva forventer vi av dagens helsevesen, hva krever vi av politikerne og hva blir gjort? Dette og mer gir Helsepolitisk barometer svar på når Kantar presenterer 2020-undersøkelsen 1. april på Filmens Hus.

Medietrender i Bergen

I slutten av januar besøkte vi Media City i Bergen for å snakke om de aller siste medietrendene. Arrangementet var et samarbeid med NCE Media. Vi hadde også fått med oss Guri Solberg, som gjorde en live-versjon av podkasten Bra Damer, der hun intervjuet TV 2s organisasjon- og kommunikasjonsdirektør Sarah Willand.

Media Predictions 2020

Hvilke er de største trendene som markedsførere og medieeiere trenger å være klar over i de neste 12 månedene?

God kultur = god kundeservice

Onsdag 15.januar arrangerte Kantar i samarbeid med CustomerTrends frokostseminaret «Lær av de beste!» innen kundeservice i Kantar sine lokaler i Oslo. Seminaret var overbooket, og over 70 deltakere fra private og offentlige virksomheter samt organisasjoner fikk høre og lære om hvorfor noen kundesentre lykkes bedre enn andre.

Medietrender 2020 oppsummert

Tiåret vi la bak oss kan regnes som en prøveperiode for hva som er i vente. Nå er det bånn gass, og selveste Facebook faller av lasset. Teknologien setter for alvor premissene for hvordan vi lever med - og uten - mediene. Hold på hatten!

Podtoppen profesjonaliserer bransjen

– Med Podtoppen er det tatt et stort steg for å få til en troverdig og felles standard som bransjen kan bli enig om. Podtoppen vil være med på å profesjonalisere bransjen, sier Alexander Eidsæther, som er seniorrådgiver i Kantar og ansvarlig for utviklingen av podkastmålingen.

Kundene har talt: Fjordkraft mobil er best på kundeservice 2019

Fjordkraft Mobil vant hovedprisen for Årets beste kundeservice 2019. Prisen ble delt ut under Kundeservicedagene i Oslo 29. januar.

10 fakta om Rikets Medietilstand

Torsdag 09 januar holdt Kantar sitt årlige event; Medietrender 2020 på Filmens Hus i Oslo. Kantars markedsdirektør, Ingvar Sandvik, tok oss gjennom det spennende foredraget «Rikets medietilstand» med oversikt over medieutviklingen fram til i dag. Her er10 mediefakta som er verdt å ta med seg videre.

Blått nytt år!

Pantone lanserte nylig Pantone Color of the year 2020: “Classic Blue”, eller Pantone 19-4052. Vår svenske kollega Karin Sandelin, som er spesialist i semiotikk, mener den nye fargen reflekterer tidsånden på flere måter.

Hvem skal merkevaren være?

Ved å bruke psykologiske arketyper styrker merkevarer sin posisjon og vinner kunder.

Kantar har GDPR-løsninger som fungerer

For mange selskaper som driver med markedsundersøkelser, skaper EUs nye personvernforordning, GDPR, usikkerhet rundt temaer som databehandleravtale, samtykke og konsekvensanalyser.
Ta pulsen på helsepolitikken
Medietrender i Bergen
Media Predictions 2020
God kultur = god kundeservice
Medietrender 2020 oppsummert
Podtoppen profesjonaliserer bransjen
Kundene har talt: Fjordkraft mobil er best på kundeservice 2019
10 fakta om Rikets Medietilstand
Blått nytt år!
Hvem skal merkevaren være?
Kantar har GDPR-løsninger som fungerer
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Klimagenerasjonen - bærekraft som konkurransefortrinn
Er du og din virksomhet forberedt på å møte kravene til dagens unge klima- og miljøbevisste forbrukere og samfunnsborgere?...
Medietrender i Bergen
Nylig besøkte vi Media City Bergen for å snakke om de aller siste medietrendene. Arrangementet var et samarbeid med NCE Me...
Ta pulsen på helsepolitikken
Hva forventer vi av dagens helsevesen, hva krever vi av politikerne og hva blir gjort? Dette og mer gir Helsepolitisk baro...
Velgerne tilbake til Siv i opposisjon
Presentasjon av resultater fra Helsepolitisk barometer 2020
Kundene har talt: Fjordkraft Mobil er best på kundeservice i 2019
Podtoppen profesjonaliserer podkastbransjen
Media Predictions 2020
Norske lederes mediebruk 2018
Norsk Beslutningstaker Indeks gir svar på ledernes mediebruk.
Merkevareindeksen 2018 – Norges sterkeste merkevarer
Hvilke merker finner vi egentlig på toppen? Er det NRK som hersker alene?
Rapporten «Husholdningenes medieutgifter» er klar!
Husholdningenes medieutgifter kartlegger hvor mye penger norske husstander legger igjen på 35 forskjellige medieutgifter.
Interbuss 4. kvartal 2018
Connected Car 2018 – Connected Cars. Disconnected owners.
Mediebarn 2019, 3-11-åringenes medievaner
Medieungdom 2019, 12-17-åringenes medievaner
Forventningsbarometeret, 4. kvartal 2018

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: